پوتین: غرب براحتی از همه توافقات خود شانه خالی می کند

© Sputnik / Sergei Savostyanov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین درباره رزمایش در اوکراین: آنها به مرزهای ما چسبیده اند
پوتین درباره رزمایش در اوکراین: آنها  به مرزهای ما چسبیده اند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2021
اشتراک
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه اظهار داشت، غرب به راحتی از هر توافق گذشته خود شونه خالی می کند، اما همکاری با غرب لازم است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که آخرین هشدارهای روسیه بر روی کشورهای غربی تاثیر دارد و شرکا "تنش خاصی" ایجاد می کنند و به ذهن آنها (کشورهای غربی) نمی رسد که نباید وضعیت را پیچیده کنند.
پوتین گفت: "هشدارهای اخیر ما اثر خاص خود را ایجاد می کند. در این رابطه، من در اینجا دو نکته را می بینم: اول، غرب باید این وضعیت را تا زمانی که ممکن است حفظ کند و ما رابطه خود را با وجود تنش با غرب ادامه دهد".
پوتین: غرب می فهمد که در جنگ جهانی سوم پیروز نخواهد شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2021
پوتین: غرب می فهمد که در جنگ جهانی سوم پیروز نخواهد شد
پوتین در سخنانی در دانشکده وزارت امور خارجه روسیه گفت: غرب براحتی از همه توافقات خود شانه خالی می کند اما همکاری با آن لازم است.

پوتین گفت: "ما با شریکی نه چندان قابل اطمینان مواجه هستیم. آنها براحتی از هر توافقی شانه خالی می کنند. اما هر چقدر هم سخت باشد کار با آن (غرب) لازم است."
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در عین حال گفت، اولویت بدون قید و شرط روسیه توسعه گفت و گو با همه کشورهای خاورمیانه است، همچنین برنامه ریزی شده است تا همکاری با آفریقا را توسعه یابد.

پوتین اظهار داشت: " به طور کلی، اولویت بی قید و شرط ما توسعه یک گفت و گوی واقعا دوستانه، عمل گرایانه و ایدئولوژی زدایی با همه دولت های خاورمیانه بوده و هست. روسیه قصد دارد همچنان به همکاری با کشورهای آفریقایی توجه زیادی داشته باشد و به آن یک ویژگی جامع و دوجانبه سودمند بدهد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала