رئیس بزرگترین بورس ارزهای دیجیتال می خواست تقریباً تمام دارایی خود را ببخشد

© Photo / Pixabay/Maklay62رئیس بزرگترین بورس ارزهای دیجیتال می خواست تقریباً تمام دارایی خود را ببخشد
رئیس بزرگترین بورس ارزهای دیجیتال می خواست تقریباً تمام دارایی خود را ببخشد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2021
اشتراک
چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) مدیرعامل صرافی "بایننس" (Binance) می خواهد تقریباً تمام دارایی خود را اهدا کند.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات این مطلب را در مصاحبه با آسوشیتدپرس اعلام کرده است.
 چین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2021
میلیاردرهای چینی مجبور به خرج دارایی خود شدند
ژائو خاطرنشان کرد که او خود را فردی آزاد از نظر مالی می داند زیرا برای حفظ یک سبک زندگی راحت به پول زیادی نیاز ندارد. ژائو گفت: "من واقعاً قصد دارم همانطوری که بسیاری از کارآفرینان ثروتمند دیگر انجام داده اند، بیشتر دارایی خود را ببخشم،." رئیس بایننس قصد دارد 90، 95 یا 99 درصد از دارایی خود را اهدا کند.
نشریه فوربس ثروت ژائو را 1.9 میلیارد دلار تخمین زده است. خود مدیرعامل خود را سرمایه گذار خوبی نمی داند. "من در واقع سرمایه گذاری زیادی نمی کنم. ژائو گفت: من یکی از بدترین الگوها هستم. او اضافه کرد که در سال 2014 بیت کوین خریده و بیشتر آن را در سبد خود باقی گذاشته است. ژائو همچنین بزرگترین سهامدار صرافی بایننس است و مالک توکن های "بایننس کوین" است. رئیس صرافی رمزارز بایننس عمداً و آگاهانه سهام پروژه های دیگر را نمی خرد زیرا می خواهد از تضاد منافع جلوگیری کند.
در اوایل نوامبر، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا نیز به فکر کارهای خیریه افتاد. این کارآفرین برای فروش شش میلیارد دلار سهام خود و اهدای این مبلغ به مبارزه با گرسنگی اعلام آمادگی کرد. در همان زمان، این میلیاردر از برنامه جهانی غذا (WFP) درخواست کرد که با ارائه شواهدی ثابت کند این مقدار پول به حل مشکلات کمک می کند و همچنین خواستار انتشار محاسبات برای چگونگی مصرف آن شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала