بیل گیتس زمان پایان همه گیری کرونا را پیش بینی کرد

© AP Photo / Samuel Habtabبیل گیتس
بیل گیتس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2021
اشتراک
بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت پیش بینی کرد همه‌گیری کووید-19 تا اواسط سال آینده به پایان می‌رسد، مشروط بر اینکه انواع جدیدتر و خطرناک‌تر ویروس کرونا ظاهر نشوند.
به گزارش اسپوتنیک، بیل گیتس این پیش بینی را در "انجمن اقتصادی جدید" در سنگاپور که توسط مایکل بلومبرگ، کارفرمای معروف سازماندهی شده بود، مطرح کرد.
ثبت نخستین داروی تزریقی ویروس کرونا در روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2021
ثبت نخستین داروی تزریقی ویروس کرونا در روسیه
به گفته گیتس، در شرایط واکسیناسیون، افزایش ایمنی طبیعی و ظهور داروهای جدید، میزان ابتلا و مرگ و میر تا اواسط سال 2022باید به شدت کاهش یافته و درغیاب سویه های جدید به "داده های فصلی برای آنفولانزا" برسد.
علاوه بر این، بنیانگذار شرکت مایکروسافت امیدوار است به حل مسائل مربوط به عرضه واکسن‌های کرونا در سال آینده رسیدگی کند. وی از جامعه جهانی خواست تا فعالانه برای "ریشه‌کن کردن آنفولانزا برای کاهش خطر پیدایش همه‌گیری‌های جدید" تلاش کنند.
پیش از این، بیل گیتس گفته بود که همه گیری های جدید می تواند نه تنها به دلایل طبیعی، بلکه به دلیل عملیات مفسده جویان بیوتروریست جهان را در آینده تهدید کند. این میلیاردر آمریکایی معتقد است که برای مبارزه با بیماری، بشریت نیاز به سرمایه گذاری در توسعه فناوری دارد تا توسعه و تولید واکسن ها بسیار ارزان تر شده و تعداد کارخانه هایی که آنها را تولید می کنند، افزایش یابد. او همچنین هشدار داد که جهان ممکن است با تهدید دیگری به جز همه‌گیری کووید-19 مواجه شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала