اتفاقات و حواشی پیرامون زلزله شدید بندرعباس در ایران +ویدئو

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / اتفاقات و حواشی پیرامون زلزله شدید بندرعباس در ایران +ویدئو
اتفاقات و حواشی پیرامون زلزله شدید بندرعباس در ایران +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2021
اشتراک
حواشی وقوع زلزله ۶ ریشتری استان هرمزگان در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، از زمان وقوع زلزله‌ی بندرعباس، ویدئوهایی منتشر شده که حال و هوای شهر را بازگو می‌کنند و با توجه کاربران فضای مجازی به این ویدئوها و تصاویر همراه شده است. عصر روز یکشنبه ۲۳ آبان ۲ زلزله شدید به بزرگی ۶.۴ و ۶.۳ در مقیاس امواج درونی شهر فین در استان هرمزگان را لرزاند و این زمین لرزه در چند شهر دیگر از جمله بندرعباس مرکز استان هرمزگان نیز احساس شد. و پس از وقوع این زلزله در جنوب ایران انتشار تصاویر و ویدئوهایی توسط کاربران خبر از ناآرامی و شلوغی مردم در بعضی شهرها از جمله بندر عباس می‌دهد. فرار مردم وحشت‌زده از خانه و کاشانه خود و هجوم به کوچه‌ و خیابان‌ و پارک‌ها با لباس‌های نامناسب، بخشی از اتفاقات و نگرانی مردم پس از وقوع زلزله در جنوب ایران است. گفته می‌شود بعضی از مردم برای فرار از شهر در کنار ساحل چادر زدند، اما آن‌ها نمی‌دانند که ممکن است در صورت وقوع زلزله در دریا به سونامی دچار شوند.
یکی دیگر از ویدئوهایی که در حواشی وقوع زمین لرزه بندرعباس در فضای مجازی پربازدید شده است ویدئوی فیلم‌برداری دختری‌ است که هنگام وقوع زلزله به همراه چند دختر دیگر بیرون از آرایشگاه ایستادند که با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شده است. برخی کاربران از نداشتن حجاب دختر جوان با شرمندگی و خجالت واکنش نشان می‌دهند و برخی دیگر برای سلامتی‌ حادثه دیدگان زلزله دعا می‌کنند. تعدادی از کاربران نیز با تعجب می‌گویند، این دختر چگونه در وضعیت بحرانی به فکر فیلم‌برداری افتاده است.
علاوه بر این، انتشار ویدئویی از تکان‌های شدید چند تریلی و اتوبوس در هنگام وقوع زلزله که با رانش و ریزش کوه همراه شده موجی از نگرانی را در دل کاربران به راه انداخت. تعدادی از کاربران با دیدن ویدئوی منتشر شده از زلزله‌ی بندرعباس برای در امان ماندن ایران از حوادث مانند سیل، طوفان، زلزله دعا می‌کنند، عده‌ای نیز از دیدن صحنه‌های فیلم‌برداری شده حیرت کرده و برای بخیر گذشتن از این اتفاقات دعا می‌کنند. برخی از کاربران ریزش کوه را مانند انفجار در دل کوه می‌دانند و بعضی دیگر این زلزله را اثرات پیمایش‌های سری در زیر دریا عنوان می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала