آیا ایران برای تهاتر نفت توافقاتی را انجام داده است؟

© Photo / IRNA مجلس شورای اسلامی در ایران
 مجلس شورای اسلامی در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2021
اشتراک
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: طراح اصلی تحریم‌های آمریکا علیه ایران می‌گوید "ایران از تحریم اقتصادی سقوط نمی‌کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "فارس"، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی 18 نوامبر (پنجشنبه) اعلام کرد که آینده اقتصاد کشور روشن است. برای نظام سلطه احراز شده که تحریم برای براندازی نظام جمهوری اسلامی جواب نمی‌دهد؛ هرچند هزینه‌هایی را برای ما ایجاد می‌کنند.
وی در ادامه گفت: "تصورم این است برای نظام سلطه احراز شده که تحریم برای براندازی نظام جمهوری اسلامی جواب نمی‌دهد هرچند هزینه‌هایی را برای ما ایجاد می‌کنند.
طراح اصلی تحریم‌های آمریکا علیه ایران می‌گوید "ایران از تحریم اقتصادی سقوط نمی‌کند و پیشنهاد می‌دهد حالا که ایرانی‌ها به تحریم‌ها مسلط شده‌اند، برای مدتی تحریم‌ها را برداریم.
چین خرید نفت از ایران را افزایش داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.11.2021
چین خرید نفت از ایران را افزایش داد
برنامه جامع دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف از جمله سیاست‌های پولی و ارزی هنوز به ما ارائه نشده است، هرچند کار در این زمینه را آغاز کرده‌اند.
پیش‌بینی ما این است با یک‌سری اصلاحات اقتصادی در کشور می‌توانیم، ریل‌گذاری اقتصاد را برای شرایط بهتر هموار کنیم و دسترسی به ۳.۵ میلیارد دلار از منابع کشور در خارج صورت گرفته است و برای تهاتر نفت توافقاتی را انجام داده‌ایم و برای مذاکرات در این زمینه به خارج از کشور می‌رویم.
مسیر حرکت برای اتفاقات مثبت رقم می‌خورد و باید با رویکرد علمی و هوشمندانه حرکت کنیم و ارتباط با بیرون را هم برقرار کنیم. مسیر اقتصاد ایران خوب است. آینده اقتصاد ایران حتما بهتر از امروز است و آینده اقتصاد کرمان هم قطعا بهتر از وضعیت امروز ماست.
فضای صمیمی بین اندیشمندان و نخبگان وجود دارد و باید مسیر حرکت را با اقتدار جلو ببریم و درخواست داریم، پیشنهادات فعالان اقتصادی ارائه شود".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала