قطعات جنگنده اف-35 می توانند قابل توجه باشند

© Sputnik Screenshot هواپیمای جنگی اف 35
 هواپیمای جنگی اف 35  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2021
اشتراک
برای روسیه، دستگاه تشخیص "دوست یا دشمن" و تجهیزات کنترل سلاح می تواند جالب باشد.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری بولتنکوف کارشناس نظامی روسیه اعلام کرد که برای روسیه، دستگاه تشخیص "دوست یا دشمن" و تجهیزات کنترل سلاح جنگنده اف-35 نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا که در حین پرواز عادی از ناو هواپیمابر ملکه الیزابت به دریای مدیترانه سقوط کرد، می تواند جالب باشد.
کارشناس روسیه اعلام کرد که روسیه از دستگاهی برخوردار است که می تواند قطعات و تکه های جنگنده سقوط کرده در دریای مدیترانه را به روی آب بکشد. قبلا روسیه قطعات هواپیمای خود را از بستر دریای مدیترانه به سطح آب رسانده بود.
موتور تقویت شده سوخو بر روی جنگنده های چک میت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2021
موتور تقویت شده "سوخو" بر روی جنگنده های چک میت
به گفته بولتنکوف، کشورهای رقیب نسبت به طرح های نظامی – جنگی یکدیگر توجه نشان می دهند. استخراج نمونه های تجهیزات نظامی بیگانه همیشه به سرویس های ویژه مربوطه محول می شود. گفتنی است که آنها تا کنون تسلیحات خارجی را از بستر دریا خارج کردند.
شااین ذکر است که وزارت دفاع بریتانیا اعلام کرد جنگنده اف-35 نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا در حین پرواز عادی از ناو هواپیمابر ملکه الیزابت به دریای مدیترانه سقوط کرد، قبل از سقوط خلبان از آن خارج شد و نجات یافت.
در پیام وزارت دفاع بریتانیا آمده بود: "خلبان جنگنده بریتانیایی اف-35 از ناو هواپیمابر ملکه الیزابت صبح امروز طی یک پرواز برنامه ریزی شده بر فراز دریای مدیترانه پرواز کرد. خلبان به سلامت به کشتی بازگشت. در مورد این حادثه تحقیقات آغاز شده است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала