دستفروشی قهرمان جودوکار ایران در خیابان‌های کرمانشاه +ویدئو

© REUTERS / Issei Katoدستفروشی قهرمان جودوکار ایران در خیابان‌های کرمانشاه +ویدئو
دستفروشی قهرمان جودوکار ایران در خیابان‌های کرمانشاه +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2021
اشتراک
انتشار ویدئویی از قهرمان جودو ایرانی در حال دستفروشی، با بازخورد و نظرات منفی کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، مسعود رستگار قهرمان کم‌شنوای تیم ملی جودو ناشنوایان ایران که مدال برنز تیمی قهرمانی جهان و مدال برنز تیمی المپیک ناشنوایان را در کارنامه خود دارد این روزها برای تأمین مخارج زندگی خود در کرمانشاه به دستفروشی مشغول است.
قهرمان کرمانشاهی جودوی ناشنوایان ایران با توجه به هزینه‌های زندگی و ورزش حرفه‌ای، بیشتر وقتش را صرف دستفروشی می‌کند. اتفاقی که باعث شده از تمرینات حرفه‌ای و مناسب دور باشد. طی مصاحبه‌ی گزارشگر ورزشی با این قهرمان و صحبت‌های این ورزشکار به سوال اینکه آیا از شرایط حاضر راضی هست چنین پاسخ داد که از شرایط و هر آنچه در حال حاضر دارد راضی است و گلایه‌ای ندارد. وی در رابطه با برنامه تمرین خود عنوان کرد که در تایم صبح و بعد از ظهر وقتی که به تمرین در باشگاه می‌رود تا برای ۵ماه دیگر و مسابقات المپیک آماده شود در نبودش برادرانش به جای او کار می‌کنند تا برگردد.
کاربران در فضای مجازی نسبت به این خبر واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. عده‌ای از کاربران ضمن ابراز تاسف و ناراحتی عنوان می‌کنند که به ورزشکاران ایرانی بها داده نمی‌شود و ارزش قهرمانان را تا زمانی که ایران هستند نمی‌دانند اما کافیست همان قهرمانان پناهنده شوند سپس می‌آیند و بر ضد آن ورزشکار و مهاجرتش شعارهایی همچون وطن فروشی می‌دهند. این کاربران عنوان می‌کنند تا زمانی که مسئولین کاری برای این قهرمانان نمی‌کنند فرار و پناهنده شدن آنها هم منصفانه است.
جمعی دیگر از کاربران به این موضوع اشاره دارند که این ورزشکار با اینکه حقش به عنوان یک قهرمان چنین جایگاهی نیست اما با این حال از شرایط راضی است و خدا را شکر می‌کند ولی مسئولین وظیفه‌ی خود را به عنوان یک مسئول برای این عزیزان به عمل نمی‌آورند و این موضوع بسیار تاسف بار است. برخی دیگر از کاربران هم به صورت طنز تلخ عنوان می‌کنند که ایران مقام اول استعداد‌کشی را دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала