تحریم 6 ایرانی دیگر توسط خزانه‌داری آمریکا

CC BY 2.0 / Mike / United States Department of the Treasuryوزارت خزانه داری آمریکا
وزارت خزانه داری آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2021
اشتراک
وزارت خزانه داری آمریکا 6 ایرانی را به دلیل تلاش برای نفوذ در انتخابات تحریم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد، آمریکا شش ایرانی و یک شرکت فناوری اطلاعات را به دلیل تلاش برای نفوذ در انتخابات ۲۰۲۰ تحریم کرده است.
آمریکا: 3 نفر و 4 شرکت به ليست تحريم هاي برنامه موشکی ایران افزوده شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.05.2017
آمریکا: 3 نفر و 4 شرکت به ليست "تحريم هاي برنامه موشکی ایران" افزوده شدند
این وزارتخانه در وب‌سایت خود اعلام کرد: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت دارایی، شش شخص حقیقی و یک شخصیت حقوقی ایرانی را به دلیل تلاش برای نفوذ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا تحریم کرده است.
وزارت دارایی 6 نفر از کارکنان شرکت ایرانی ایمن نت پاسارگادرا از مدیران گرفته تا کارگران عادی فهرست کرده است. تحریم هایی نیز علیه خود این شرکت اعمال شده است.
به گفته این وزارتخانه، ایالات متحده تلاش هایی را برای نفوذ به محیط اطلاعاتی شناسایی کرده است که هدف از آن ایجاد اختلاف و تضعیف باور به روند انتخابات بوده است. به گفته مقامات آمریکایی، افراد تحریم شده، اطلاعات نادرست را در رسانه های اجتماعی منتشر می کنند، ایمیل های تهدیدآمیز و فیلم هایی ارسال می کنند که نشان می دهد ممکن است رأی گیری با استفاده از برگه های رای جعلی انجام شود.
اقدامات منتسب به این افراد از آگوست 2020 تا نوامبر انجام شده است. به گفته وزارت دارایی، ایرانی‌ها ظاهراً به حساب‌های برخی رسانه‌های آمریکایی دست یافته یا تلاش کرده‌اند به آنها دسترسی داشته باشند و می‌توانستند مطالبی را ویرایش کنند یا اطلاعات نادرست منتشر کنند که بعداً این فرصت توسط FBI مسدود شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала