بزرگترین کنسرت کی‌پاپ در کره جنوبی از زمان آغاز همه گیری کرونا برگزار شد +ویدئو، عکس

© REUTERS / Kacper Pempelبزرگترین کنسرت کی‌پاپ در کره جنوبی از زمان آغاز همه گیری کرونا برگزار شد +ویدئو، عکس
بزرگترین کنسرت کی‌پاپ در کره جنوبی از زمان آغاز همه گیری کرونا برگزار شد +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2021
اشتراک
دولت کره جنوبی در روزهای اخیر کنسرت ۳۰۰۰ نفره با حضور پانزده گروه موسیقی کی پاپ برگزار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کنسرت کی‌پاپ در کره جنوبی که در مرکز بین‌المللی فرهنگی شهر گویانگ در شمال سئول، پایتخت کره جنوبی برگزار شد، بزرگترین کنسرتی است که دولت این کشور از زمان آغاز همه‌گیری کووید ۱۹ تاکنون برگزار کرده است.
این کشور از آغاز ماه نوامبر برنامه "زندگی با کووید۱۹" را در ابعاد مختلف اجتماعی اجرا می‌کند تا مردم بتوانند تا حد امکان ضمن رعایت محدودیت‌های مربوط به کووید۱۹ به زندگی عادی خود بازگردند.‌ برگزارکننده این کنسرت وزارت فرهنگ و هنر کره جنوبی بود که برای این کنسرت ۳۰۰۰ نفر را با نگاه به شرایط مالی و چند فرهنگی بودنشان دعوت کرد. دو گروه رپ نیز در این کنسرت به هنرنمایی پرداختند. علاوه بر این چند قطعه تلفیقی از موسیقی پاپ و موسیقی سنتی کره جنوبی نیز به منظور معرفی تداوم فرهنگی این کشور نواخته شدند. پیش از آغاز کنسرت، غرفه‌های فرهنگی مختلف فرهنگ این کشور را به علاقه‌مندان معرفی کرد.
کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اقدام کره جنوبی واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند؛ جمعی امیدوارند صنعت موسیقی کره جنوبی که از دو سال محدودیت نمایش به دلیل همه‌گیری کووید ۱۹ رنج می‌برد بتواند با این کنسرت به مرور به وضعیت قبلی خود بازگردد. بسیاری از کاربران هم این اقدام کره جنوبی را تحسین و عنوان می‌کنند کره جنوبی واقعا برای یک فرهنگ‌سازی و رسیدن به شرایطی ایده‌آل و با ثبات اقتصادی اجتماعی در عرصه‌ی بین‌المللی تلاش می‌کند و بسیار خوب می‌دانند که اگه بتوانند در دنیا جایی باز کنند مردمانش هم مورد احترام و رفاه قرار می‌گیرند.
کاربرانی نیز با کنایه عنوان می‌کنند که ایران هم خیلی وقت است که در اوج کرونا بازگشت به روال عادی زندگی را آغاز کرده است اما با برپا کردن نماز‌های جمعه یا عزاداری‌ها. برخی دیگر از کاربران هم به این موضوع اشاره دارند که در کنسرت امیر تتلو، خواننده‌ی ایرانی طرفدارانش درب‌ها و غرفه‌ها را شکاندند اما کنسرت‌های کره با اینکه ۳۰۰۰ نفری هستند چقدر با نظم و ترتیب صف را رعایت می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала