حضور مروج و مدرس آموزش چند همسری در تجمع ضد واکسن‌ها در‌‌ قم +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حضور مروج و مدرس آموزش چند همسری در تجمع ضد واکسن‌ها در‌‌ قم +ویدئو
حضور مروج و مدرس آموزش چند همسری در تجمع ضد واکسن‌ها در‌‌ قم +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.11.2021
اشتراک
مدرس چند همسری در جمع افراد مخالف واکسن در قم حضور داشت.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از مراسم تجمع ضد واکسن‌ در قم که در قسمت‌هایی از این تجمع، میرزا علی حسینی، مروج و مدرس چند همسری سخنرانی کرده در فضای مجازی منتشر می‌شود و با واکنش‌ و انتقاد جمع زیادی از کاربران همراه شده است.

در ویدئوی انتشار یافته دیده می‌شود میرزا علی حسینی در حال سخنرانی‌ست و وی پس از معرفی تجمع ضد واکسن در مقابل دفتر مرجع تقلید، مکارم شیرازی قم به زبان انگلیسی، خود را به زبان فارسی معرفی کرده است. او درباره‌ی خود گفت، متولد و تحصیل کرده آمریکاست و هم‌ اکنون ساکن مرند شهری در استان آذربایجان شرقی است و به همراه خانواده پرجمعیت خود زندگی می‌کند. حسینی در ادامه صحبت‌هایش بیان کرده در دنیا تنها مردم چند کشور مستلزم تزریق واکسن اجباری هستند که ایران یکی از آن‌هاست و از تاریخ ۱ آذر هیچکسی در صورت نداشتن کارت واکسن اجازه خروج از ایران را نخواهد داشت و متاسفانه ما را در اینجا زندانی کردند.

برخی خبرگزاری‌های ایرانی درباره این اتفاق چنین نوشتند که مروج و مدرس آموزش چند همسری یکی از سخنرانان و بانی و پشتیبان برگزاری تجمع ضد واکسن در قم بوده که با حمایت مخالفان سلامت جامعه، در تاریخ ۲۱ آبان در قم با شرکت طلاب افراطی و پایه گذاران طب مکمل اسلام دروغین برگزار شده است. آن‌ها با حضور و تجمع‌شان در مقابل دفاتر مراجع قم، همچون مکارم شیرازی و جوادی آملی خواستار اعلام فتوای ممنوعیت تزریق واکسیناسیون اجباری در ایران شدند. این در حالی‌ست که همه مراجع قم بدون استثناء، زودتر از عموم مردم اقدام به تزریق واکسن کرونا کرده‌اند.

میرزا علی حسینی که دو همسر رسمی و دو همسر موقت و ۱۲ فرزند دارد، همان شخصی‌ست که چند روز قبل قصد برگزاری سمیناری در زمینه تکنیک‌های آموزش چند همسری برای مردان در کرج را داشت که با مخالفت‌های گسترده مردمی جلوی برگزاری آن گرفته شد.

تعدادی از کاربران این نوع حرکات افراطی را به دور از تفکر و بر پایه احساس عنوان می‌کنند و عده‌ای دیگر زندگی چند همسری را خیانت آشکار شوهر در مقابل چشمان همسران‌شان می‌دانند. برخی از کاربران هم بر این عقیده‌اند که انجام رفتارهای ناهنجار در زندگی ناشی از گذراندن بحران‌های سخت در دوران کودکی و نوجوانی این افراد می‌باشد و برخی دیگر نیز این افراد را بیمار خطاب می‌کنند و می‌گویند آن‌ها در تمامی مراحل زندگی‌شان هنجارشکن هستند. جمعی از کاربران نیز با لحنی کنایه‌آمیز بیان می‌گویند چرا این مرد چند همسره برای همسرهایش چند شوهر اختیار نمی‌کند، به گفته خودش زندگی جذاب‌تر خواهد شد. بعضی بر این باورند، افرادی که چند همسر با هم می‌خواهند نگاه ابزاری به زنان داشته و فقط برای رفع نیازهای خود دست به این کار می‌زنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала