وزارت دفاع ارمنستان تصاویری از انهدام تجهیزات نظامی آذربایجان را منتشر کرد+ویدیو

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع ارمنستان تصاویری از انهدام تجهیزات نظامی آذربایجان را منتشر کرد+ویدیو
وزارت دفاع ارمنستان تصاویری از انهدام تجهیزات  نظامی آذربایجان را منتشر کرد+ویدیو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.11.2021
اشتراک
وزارت دفاع ارمنستان روز سه‌شنبه فیلمی از انهدام تجهیزات نظامی آذربایجان در مرزی که به گفته این وزارتخانه درگیری‌های محلی در آن جریان دارد را منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ارمنستان روز سه‌شنبه فیلمی از انهدام تجهیزات نظامی آذربایجان در مرزی که به گفته این وزارتخانه درگیری‌های محلی در آن جریان دارد را منتشر کرد. این ویدئو در کانال یوتیوب وزارت دفاع ارمنستان منتشر شده است.
وزارت امور خارجه ارمنستان پیش از این روز سه‌شنبه اعلام کرد که نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان به سمت شرق مرز ارمنستان هجوم آورده و به این کشور حمله کرده‌اند که منجر به تلفات انسانی شده است.
به گفته وزارت دفاع ارمنستان، "در نتیجه نبردهایی که پس از حمله نیروهای مسلح آذربایجان به مواضع ارمنستان آغاز شد، کشته و زخمی از طرف ارمنستان وجود دارد که اطلاعات آن در حال مشخص شدن است". همچنین مشخص شده است که طرف ارمنی دو موقعیت رزمی خود را از دست داده است.
به نوبه خود، آذربایجان روز سه شنبه گزارش داد که وضعیت در مرز با ارمنستان همچنان متشنج است و عملیات نظامی ادامه دارد. همانطور که در باکو گزارش شد، در پاسخ به تحریکات طرف ارمنی، سلاح های ضد تانک و خمپاره های نیروهای مسلح ارمنستان منهدم شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала