حواشی استایل جنجالی خواننده کانادایی با روسری +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Valerie Maconحواشی استایل جنجالی خواننده کانادایی با روسری +ویدئو، عکس
حواشی استایل جنجالی خواننده کانادایی با روسری +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.11.2021
اشتراک
ویدئویی از جدیدترین کنسرت جاستین بیبر منتشر شد‌ که تعجب کاربران سراسر دنیا و خشم و انتقاد مسلمانان بسیاری را در مورد استایل این خواننده جوان را در شبکه‌‎های اجتماعی به همراه داشت.
به گزارش اسپوتنیک «جاستین بیبر» خواننده مشهور کانادایی در جدیدترین کنسرتی که در ایالت یوتا در آمریکا برگزار کرد با روسری وارد صحنه شد‌ و این اقدام به گفته بسیاری از کاربران توهین به حجاب بوده وحواشی زیادی را به همراه داشته است، این اقدام باعث شد که جنجال زیادی در رسانه‌های مسلمان به راه بیفتد.

این خواننده کانادایی در کنسرت خود با یک تیشرت و شلوار گشاد سفید، روسری و عینک آفتابی به روی صحنه حاضر شد و حرکات عجیب و غریبی انجام داد که در شبکه‌های اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفت و بسیار وایرال شد. اقدام این خواننده مشهور باعث شد که عربستان حکم دستگیری وی را صادر کند همچنین چند شیخ عرب کویت و بحرین فتوای ترور جاستین را صادر کردند. بعد از این اتفاق جاستین بیبر در اینستاگرامش نوشت: «در حمایت از زنان مسلمان دست به این کار زده است اما از این اقدام خود عذرخواهی نکرد.»

گفتنی است که جاستین بیبر قرار است به زودی یک کنسرت بزرگ در عربستان سعودی برگزار کند. تعداد زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به ویژه عرب‌ها با انتشار تصاویر و کلیپ‌هایی از این خواننده که در کنسرت خود روسری بر سر کرده از او انتقاد می‌کنند و عبارات تمسخرآمیزی درباره وی بیان می‌کنند. عده‌‌ای از کاربران که به این استایل واکنش‌های منفی نشان می‌دهند معتقدند این اقدام توهین به مسلمانان بوده اما عده‌ای برخلاف این دسته از کاربران واکنش‌های مثبتی نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند این خواننده از ترند باندانا پیروی کرده و این استایل‌های راحت و فارغ از هرگونه جنسیت در کشورهای غربی بسیار جا افتاده است و می‌خواهند مردم سراسر دنیا بدانند لباس‌ها جنسیت ندارند.

جمعی از کاربران هم ویدئو‌های کنسرت وی را به صورت طنز وایرال می‌کنند و با هشتگ‌های نه به حجاب اجباری مردان، نظرات طنزآمیز خود را عنوان می‌کنند که از فردا شاهد بالا رفتن آمار حجاب در اروپا می‌شویم.

View this post on Instagram

A post shared by hediyeh (@hediyeh.art)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала