اعلام قیمت جت تجاری Aurus در نمایشگاه دبی

© REUTERS / Rula Rouhanaاعلام قیمت جت تجاری Aurus در نمایشگاه دبی
اعلام قیمت جت تجاری Aurus در نمایشگاه دبی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.11.2021
اشتراک
رئیس شرکت دولتی "روستخ" در نمایشگاه بین المللی هوایی دبی قیمت هواپیمای جدید Aurus اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی چمزوف، رئیس شرکت دولتی "روستخ" گفت: قیمت یک جت تجاری بسته به پیکربندی، از 39 تا 50 میلیون دلار متغیر است.
موتور تقویت شده سوخو بر روی جنگنده های چک میت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2021
موتور تقویت شده "سوخو" بر روی جنگنده های چک میت
وی خاطرنشان کرد که این هواپیما به طور مثال از بوئینگ که یک هواپیمای مشابه به آن بسته به پیکربندی قیمت آن حدود 60 تا 65 میلیون دلار می باشد، ارزان‌تر است. در عین حال چمزوف مشخص نکرد که کدام مدل از جت تجاری مد نظر وی است.
رئیس روستخ همچنین گفت: شرکت ها و افراد روس در حال حاضر علاقه خود را به این هواپیما نشان داده اند. در عین حال صحبت در مورد خریداران خارجی خیلی زود است، اما به گفته چمزوف، مشتریان خارجی نیز وجود خواهند داشت.
وی افزود: این هواپیما منحصر به فرد، با سطح راحتی بالا و برد پرواز بسیار مناسب - بیش از هفت هزار کیلومتر است.
پیش از این تجهیزات داخلی هواپیمای Aurus در جریان نمایشگاه هوایی دبی منتشر شده بود. در کابین هواپیما شش صندلی وجود دارد، در کنار هر یک از آنها می توانید یک میز برای غذا خوردن یا کار باز کنید و در طول نمایشگاه، برای پذیرایی آماده شده است. همچنین یک تلویزیون نیز در داخل هواپیما قرار دارد.
هواپیمای جدید دارای کابین دوش، اینترنت پرسرعت و راهروی داخلی است. به لطف سیستم سوخت اضافی که برای اولین بار در سوپرجت ها نصب شد، ABJ قادر خواهد بود 7200 کیلومتر را بدون سوخت گیری پرواز کند. اکنون حداکثر برد پرواز سوپرجت 100 مسافری بسته به پیکربندی بین 3 تا 4.6 هزار کیلومتر است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала