همکاری آمریکا و اسرائیل در دفع حملات سایبری

© Fotolia / Artur Marciniecحمله سایبری
حمله سایبری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.11.2021
اشتراک
رسانه: وزارت خزانه داری آمریکا برای رسیدگی به مسائل مربوط به امنیت سایبری و حملات باج‌افزاری با وزارت دارایی اسرائیل همکاری خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تارنمای «هیل»، مقامات آمریکایی نگران تداوم حملات سایبری به تاسیسات زیربنایی و سیستم های زیرساختی کشور هستند.
از اینرو وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد برای رسیدگی به مسائل مربوط به امنیت سایبری و حملات باج‌افزاری با وزارت دارایی اسرائیل همکاری خواهد کرد.
رزمایش - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2021
هشدار ضمنی رزمایش مشترک آمریکا و اسرائیل به ایران
در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است: «آمریکا و اسرائیل قرار است نیروی ضربتی را با هدف حفاظت از زیرساخت‌های مالی حیاتی دو طرف و تکنولوژی‌های نوظهور تشکیل دهند. همچنین واشنگتن و تل‌آویو همکاری‌هایشان را برای مقابله با تهدید حملات باج‌افزاری در سراسر جهان گسترش خواهند داد.
آمریکا و اسرائیل قرار است یک یادداشت تفاهم مربوط به حمایت از تبادل اطلاعات در بخش های مالی با هدف مقابله با حملات سایبری را توسعه دهند. همچنین مقابله با تهدیدات اطلاعاتی و آموزش پرسنل دو طرف از جمله دیگر همکاری ها در این زمینه خواهد بود».
در ماه های اخیر تعداد حملات سایبری به شرکت ها و نهادهای کلیدی آمریکا افزایش یافته که آسیب پذیری امنیت سایبری سیستم های این کشور را نشان می دهد. محافل امنیتی، سایبری و رسانه ای اسرائیل نیز اخیرا درباره حملات سایبری به زیرساخت های این رژیم ابراز نگرانی کرده اند. اخیرا سایت های نظامی، امنیتی و مدنی اسرائیل و شرکت‌های بزرگ هاستینگ آن کشور آماج حملات پیاپی سایبری قرار گرفته اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала