نماینده مجلس ایران در خصوص حرف‌های حسن نوروزی در مورد حوادث آبان 98 توضیح داد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نماینده مجلس ایران در خصوص حرف‌های حسن نوروزی در مورد حوادث آبان 98 توضیح داد
نماینده مجلس ایران در خصوص حرف‌های حسن نوروزی در مورد حوادث آبان 98 توضیح داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.11.2021
اشتراک
غضنفرآبادی: فرد تماس گیرنده با نايب رئيس کمیسیون قضایی مجلس ایران از خارج از کشور بوده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس ایران بعدازظهر امروز در حاشیه نشست کارآموزان وکالت استان تهران در جمع خبرنگاران در واکنش به صحبت‌های حسن نوروزی نایب رئیس این کمیسیون در مورد حوادث آبان 98 اظهار کرد: حرف‌های آقای نوروزی گزیده انتخاب و منتشر شده بود.
وی افزود: ظاهراً فردی ناشناس با آقای نوروزی تماسی داشته اند و گزینشی حرفهای او را منتشر کرده است، که البته ایشان هم امروز مصاحبه‌ای داشته و صحبت‌هایش که از او منتشر شده است را تکذیب کرده است. پایگاه تماس با آقای نوروزی در داخل کشور نبوده است و بعید می‌دانم بشود شکایت کرد.
تذکر نمایندگان مجلس ایران به رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2021
تذکر نمایندگان مجلس ایران به رئیسی
رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس بعدازظهر امروز در حاشیه نشست کارآموزان وکالت استان تهران در جمع خبرنگاران در واکنش به صحبت‌های حسن نوروزی نایب رئیس این کمیسیون در مورد حوادث آبان 98 اظهار کرد: حرف‌های آقای نوروزی گزیده انتخاب و منتشر شده بود.
پیشتر حسن نوروزی، نايب رئيس کمیسیون قضایی مجلس ایران، در گفت‌وگو با سایت‌ دیدبان ایران با اشاره به حوادث آبان 98 گفته بود: "یکی از آن‌هایی که به مردم شلیک کرد من بودم، ما کُشتیم. حالا چه کسی می‌خواهد ما را محاکمه کند. طرف آمده بانک را آتش زده است و ما هم او را کُشتیم. چه کسی را می‌خواهید محاکمه کنید؟"
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала