روسیه یک نسخه غیر معمول از جنگنده Checkmate را به نمایش گذاشت + ویدئو

© Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه یک نسخه غیر معمول از جنگنده Checkmate را به نمایش گذاشت + ویدئو
روسیه یک نسخه غیر معمول از جنگنده Checkmate را به نمایش گذاشت + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.11.2021
اشتراک
شرکت دولتی Rostec یک نسخه بدون سرنشین از نسل پنجم جنگنده Checkmate را به نمایش گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، شرکت دولتی "روستخ" ویدئویی را منتشر کرده است که در آن برای اولین بار یک نوع غیرمعمول از نسخه بدون سرنشین جنگنده نسل پنجم Checkmate نشان داده شده است.
این ویدئو گرافیک کامپیوتری را با کاربرد رزمی Checkmate نشان می دهد؛ در یکی از قسمت ها به دم یک جنگنده آمریکایی F-35 نزدیک می‌شود. تصاویر دیگر نشان می دهد که یک هواپیما در ارتفاع کم بر فراز گروهی از جنگنده های F-16 و F-4 ساخت ایالات متحده در فرودگاه پرواز می کند و ابری از غبار را برافراشته است.
در برخی مواقع، یک نسخه بدون سرنشین از این هواپیما در ویدیو ظاهر می شود، آن اشکالی مشابه یک جنگنده سرنشین دار دارد، اما کاملاً فاقد کابین خلبان است، که تأثیر بسیار غیرمعمولی را در بیننده ایجاد می کند.
هواپیمای تاکتیکی سبک Checkmate توسط دفتر طراحی سوخوی شرکت هواپیمایی متحد (بخشی از Rostec) طراحی شده است. نسل پنجم جنگنده تک موتوره در روسیه بر اساس مقدمات علمی و فنی به دست آمده در طول توسعه Su-57 ایجاد شد.
برای اولین بار، این هواپیما در ماه ژوئن در ژوکوفسکی نزدیک مسکو در MAKS-2021 نمایش داده شد. اولین آزمایشات برای سال 2023 و شروع تولید سریال در سال 2026 برنامه ریزی شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала