درخواست پلیس ایران برای لغو محدودیت تردد شبانه

© Photo / IRNAدرخواست پلیس ایران برای لغو محدودیت تردد شبانه
درخواست پلیس ایران برای لغو محدودیت تردد شبانه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2021
اشتراک
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ایران: محدودیت تردد شبانه موجب افزایش بار ترافیکی و تراکم جمعیت در وسائل نقلیه عمومی در ساعات پایانی روز شده و اضطراب و استرس شهروندان را رقم می‌زند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرهنگ جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ایران گفت: در ماه‌های گذشته پلیس راهور گزارش‌هایی را به ستاد کرونا داده که با توجه به آغاز فصل پاییز و ورود سرما به کشور و آغاز بارش‌ها که استفاده از خودروهای شخصی افزایش می‌یابد محدودیت تردد شبانه لغو شود.
وی افزود: میزان و شدت اجرای طرح محدودیت‌های تردد شبانه در کلانشهرها، در طول اجرای این دوره به تناسب شهرهای کوچکتر، کمتر بوده و توجه کمتری به آن شده است و در شهرهای کوچکتر علیرغم نداشتن دوربین‌های کنترلی و ثبت تخلف طرح محدودیت دقیق تر اجرایی شده است.
تست تشخیص ویروس کرونا در ایران به زودی رایگان می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2021
تست تشخیص ویروس کرونا در ایران به زودی رایگان می شود
جهانی در پاسخ به این سوال که اجرای طرح محدودیت تردد شبانه چقدر در کاهش کرونا موثر بوده است اظهار کرد: وزارت بهداشت با کمک وزارت کشور می‌توانند اثر بخشی این محدودیت‌ها را اعلام کنند.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ایران در ادامه در پاسخ به چگونگی دریافت مجوز تردد بین شهری گفت: افرادی که اضطرار به سفر دارند می‌توانند مدارک خود را در سامانه صدور مجوز تردد فرمانداری‌ها ثبت کنند و فرمانداری‌ها با بررسی درخواست اگر مجوز تردد صادر کنند اطلاعات خودرو فرد در سامانه پلیس ثبت می‌شود و وسیله نقلیه در آن مدت معین جریمه نخواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала