سه شهر آلمان با پذیرش پناهجویان از مرز لهستان و بلاروس موافقت کردند

© AP Photo / Gregorio Borgiaسه شهر آلمان با پذیرش پناهجویان از مرز لهستان و بلاروس موافقت کردند
سه شهر آلمان با پذیرش پناهجویان از مرز لهستان و بلاروس موافقت کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2021
اشتراک
مونیخ، ارلانگن و نورنبرگ برای میزبانی از پناهندگان توافق کردند.
به گزارش اسپوتنیک، سازمان حمایت سیستمی از حقوق بشر در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: سه شهر آلمان- مونیخ، ارلانگن و نورنبرگ، با پذیرش پناهجویان در مرز لهستان و بلاروس موافقت کردند.
این سازمان تصریح کرد که در مجموع 38 درخواست کتبی از مهاجران با درخواست کمک دریافت شده است. همه آنها ترجمه و محضری خواهند شد. در آینده نزدیک با مقامات شهرهای مونیخ، ارلانگن و نورنبرگ به منظور کمک به جابجایی پناهجویان به آلمان تماس خواهیم گرفت.
چرا ایران از پتانسیل مهاجران بهره نمی برد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.11.2021
گزارش و تحلیل
چرا ایران از پتانسیل مهاجران بهره نمی برد؟
پیشتر در 14 نوامبر مشخص شد که مهاجرانی که به مینسک رسیده اند به دلیل شرایط بازداشت تازه واردان عجله ای برای رفتن به مرز بلاروس و لهستان ندارند. مرکز خرید گالری مینسک به مرکز تجمع پناهندگانی تبدیل شد که از رفتن مستقیم به مرز اتحادیه اروپا امتناع می کردند. در گذرگاه زیرزمینی کنار این محل ده ها جوان با کیسه خواب و کوله پشتی مستقر شدند.
از ابتدای سال 2021، مردم شروع به هجوم به مرز بلاروس با لتونی، لیتوانی و لهستان کردند. بحران در 8 نوامبر پس از نزدیک شدن چند هزار نفر به مرز لهستان از سمت بلاروس به شدت تشدید شد. آنها منطقه مرزی را ترک نمی کنند، برخی از آنها با شکستن حصار سیم خاردار سعی کردند وارد خاک لهستان شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала