در لهستان، جنگنده روسی سوخو- 75 را یک "ضربه جدی" برای آمریکا دانستند

© Sputnik / Evguéni Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر در لهستان، جنگنده روسی سوخو- 75 را یک "ضربه جدی" برای آمریکا دانستند
در لهستان، جنگنده روسی سوخو- 75  را یک ضربه جدی برای آمریکا دانستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.11.2021
اشتراک
نشریه لهستانی دیفنس 24 می نویسد یک هواپیمای تاکتیکی سبک روسیه که به نام های "چیک میت" (Checkmate گرفته شده از کلمات شاه و مات) و سوخو 75 شناخته می شود، می تواند ضربه ای جدی برای ایالات متحده آمریکا باشد.
به گزارش اسپوتنیک، این نشریه لهستانی خاطرنشان می کند که مقامات امارات از وضعیت پیرامون جنگنده F-35 Lightning II که طرف آمریکایی به دلیل موضع اسرائیل از فروش آن به اعراب خودداری می کند، آزرده و خسته شده اند.
آمریکایی ها درباره برتری های جنگنده سوخو-75 صحبت کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.09.2021
آمریکایی ها درباره برتری های جنگنده سوخو-75 صحبت کردند
اگر دیپلمات‌های مسکو موفق شوند و سوخو ۷۵ مورد ارزیابی شایسته رهبران کشورهای حاشیه خلیج فارس قرار گیرد، فرصت واقعی برای ساخت و عرضه سریع سوخو ۷۵ به  وجود خواهد آمد. این نشریه می‌گوید این نیز ضربه جدی دیگری به موقعیت آمریکا در منطقه خواهد بود.
در ماه نوامبر، سرگئی چمزوف، مدیر عامل شذکت دولتی "روس تک" روسیه  گفت که مشتریان بالقوه خارجی به دلیل قابلیت خوب رادارگریزی ، سرعت بالا، بار رزمی و قابلیت مانور جنگنده سوخو 57، علاقمندی  خود را به خرید این جنگنده که یگانه نسل پنجم جنگنده سنگین موحود در جهان برای صادرات است، نشان می دهند.
در ماه ژوئیه امسال ، "روس تک" سوخو- 75  را در نمایشگاه بین المللی هوانوردی و فضایی MAKS-21 عرضه کرد. چمزوف گفت که قیمت این جنگنده تاکتیکی تک موتوره بین 25 تا 30 میلیون دلار خواهد بود. یوری اسلیوسار، رئیس شرکت هواپیمایی متحده روسیه خاطرنشان کرد کرد، هواپیمای نشان داده شده در این نمایشگاه مدلی است که در سال 2023 پرواز خواهد کرد.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала