جنگنده های انگلیسی جنگنده های روسی را از فاصله بسیار نزدیک اسکورت کردند + ویدئو

© Photo / Vitaly V. Kuzminجنگنده های انگلیسی جنگنده های روسی را از فاصله بسیار نزدیک اسکورت کردند + ویدئو
جنگنده های انگلیسی جنگنده های روسی را از فاصله بسیار نزدیک اسکورت کردند + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.11.2021
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده های انگلیسی دو هواپیمای موشک انداز استراتژیک "توپولف 160" (Tu-160) در حال پرواز برنامه ریزی شده بر فراز دریاهای بارنتز، نروژ و شمال را اسکورت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد مسیر پرواز این  بمب افکن های روسی از آب های بی طرف عبور می کرد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: جنگنده‌های یوروفایتر تایفون (Eurofighter Typhoon)  نیروی هوایی بریتانیا در بخش هایی از مسیر پرواز هواپیماهای موشک انداز و بمب افکن استراتژیک روسیه، آنها را همراهی می‌کردند.
طوری که در فیلم این پرواز که از کابین خلبان توپولف 160  فیلمبرداری شده ، دیده می شود ، جنگنده های انگلیسی که در مسیرهای موازی حرکت می کردند، به بمب افکن های روسی نزدیک شدند و در لحظه ای، فاصله آنها از چند ده متر تجاوز نمی کرد.
خاطرنشان می شود " هواپیماهای میگ 31 نیروی هوایی و پدافند هوایی ناوگان شمالی روسیه نیز جنگنده های روسی را اسکورت می کردند." این ویدئو نشان می دهد که جنگنده های رهگیر روسی به موشک های هوا به هوا R-33 مسلح هستند.
مدت پرواز حدود 15 ساعت بود. خدمه هواپیما های دوربرد روسیه طی این مدت سوخت گیری در هوا را انجام دادند.
تاکید می شود که هواپیما های دوربرد به طور منظم بر فراز آب های بی طرف قطب شمال، اقیانوس اطلس شمالی، دریای سیاه و بالتیک و اقیانوس آرام پرواز می کنند. وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد کلیه پروازهای هواپیماهای نیروی هوافضا بر اساس قوانین بین المللی استفاده از حریم هوایی انجام می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала