چگونه با گرانفروشان مرغ و تخم مرغ در تهران برخورد خواهد شد؟

© Fotolia / Mara Zemgalieteمرغ
مرغ   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.11.2021
اشتراک
معاون استاندار تهران: تلاش کردیم در تامین گوشت مرغ گام محکمی برداریم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، حشمت الله عسگری، معاون استاندار تهران  با تاکید بر برخورد جدی با متخلفین و گرانفروشان مرغ و تخم مرغ در سطح تهران اعلام کرد که قیمت مصوب برای هر کیلو گوشت مرغ ۳۱ هزار تومان و برای هر شانه تخم مرغ ۴۳ هزار تومان است.
وی در ادامه افزود: «صبح روز 13 نوامبر، جلسه تنظیم بازار استان تهران برگزار شد تا پس از ابلاغ قیمت مصوب ۲۵ کالای اساسی بتوانیم برنامه ریزی های منظم و دقیقی برای نظارت و تحقق قیمت های مصوب در سطح بازار داشته باشیم.
 انواع جریمه های متخلفین کرونا در تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.10.2020
گزارش و تحلیل
انواع جریمه های متخلفین کرونا در تهران
در جلسه امروز بحث و بررسی در خصوص قیمت نان و لبنیات انجام شد که در مورد نان ساماندهی خوبی انجام شده و لبنیات نیز با توجه به اینکه توسط کارخانه ها تولید و عرضه می شوند کنترل دقیق توسط دستگاه های نظارتی اعمال می شود.
اما در مورد مرغ گرم و تخم مرغ با توجه به اینکه ۹۶ درصد نیاز روزانه استان تهران از استان های همجوار تامین و وارد تهران می شود نگرانی هایی وجود داشت. تلاش کردیم در تامین گوشت مرغ گام محکمی برداریم و از سوی دیگر در خصوص نظارت اقدامات ویژه ای را انجام دهیم. در همین راستا گروه های بازرسی در سطح شهر تهران اقدامات خود را آغاز کردند به شکلی که از امروز پایش مناطق ۲۲ گانه تهران آغاز شده تا تمامی واحدها بر اساس قیمت مصوب، گوشت مرغ و تخم مرغ را عرضه کنند.
ظرف فاصله یک تا ۴۵ روزه ای برای ابلاغ و تثبیت این قیمت ها زمان نیاز است. چرا که پیشتر گوشت مرغ با قیمت ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شد. بی تردید تمامی واحدهای عرضه کننده موظف به رعایت این قیمت های مصوب هستند و بی تردید با متخلفین برخوردی جدی انجام خواهد شد».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала