واکسن نزده ها ۴۰ درصد بیشتر در خطر مرگ قرار دارند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / افرادی که واکسن نزدند ۴۰ درصد بیشتر در خطر مرگ و میر قرار دارند
افرادی که واکسن نزدند ۴۰ درصد بیشتر در خطر مرگ و میر قرار دارند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.11.2021
اشتراک
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مهم‌ترین اقدام برای جلوگیری از بروز موج ششم کرونا محسوب می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، محمد علی کیانی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بررسی‌های انجام شده از نتایج واکسیناسیون در جهان نشان می‌دهد افرادی که واکسن کرونا نزدند، خطر مرگ و میر در آنان ۴۰ برابر بیشتر است.
آغاز تست بالینی واکسن برکت روی کودکان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2021
آغاز تست بالینی واکسن "برکت" روی کودکان
وی ادامه داد: بیش از ۸۵ درصد مرگ‌های فعلی مربوط به کسانی است که واکسن را دریافت نکرده‌اند بنابراین از تمامی کسانی که تاکنون برای واکسیناسیون اقدامی نکرده‌اند، می‌خواهیم برای سلامتی خود، خانواده و افراد جامعه در این برنامه مشارکت داشته باشند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این‌که در شرایط حاضر، همه باید مسئولیت اجتماعی خود در راستای افزایش ایمنی جامعه را مورد توجه قرار دهند، گفت: واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مهم‌ترین اقدام برای جلوگیری از بروز موج ششم کرونا محسوب می‌شود.
وی با بیان این‌که نمی‌توان به شکل کامل شرایط کرونا را در آینده پیش‌بینی کرد، خاطرنشان کرد: تمام حوزه‌های بهداشت و درمان دانشگاه در آماده باش کامل و تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز نیز برای مواجهه با پیک ششم کرونا پیش‌بینی شده است تا در صورت نیاز به بهترین شکل خدمات‌رسانی شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала