مداح جوان گوشواره به گوش، عذرخواهی کرد +ویدئو

© Photo / IRNAمداح جوان گوشواره به گوش، عذرخواهی کرد +ویدئو
مداح جوان گوشواره به گوش، عذرخواهی کرد +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.11.2021
اشتراک
ویدئویی از مراسم عزاداری یک هیات مذهبی که مداح جوان دهه هشتادی آن گوشواره به گوش داشت با انتقاد کاربران در فضای مجازی همراه شد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از مداحی جوان ۲۰ ساله با گوشواره‌‌ای در گوش، در فضای مجازی منتشر شده که سر و صدای زیادی به راه انداخته است و کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به آن واکنش‌های منفی نشان دادند.

برخی از خبرگزاری‌های فضای مجازی درباره‌ی این مداح اینگونه نوشتند: «مدتی‌ست ویدئویی از مراسم عزاداری هیات مذهبی در شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران دست به دست می‌شود که مداح جوان ۲۰ ساله گوشواره به گوش داشته و در حال نوحه خوانی‌ست انتشار این ویدئو پربازدید سیلی از واکنش‌ها و انتقادات کاربران به ویژه مداحان همراه شده است.»

تعدادی از کاربران اقدام این جوان مداح را به پای جوانی و ناآگاهی وی می‌نویسند و چندان از شنیدن این خبر متعجب نشده‌اند. اما برخی دیگر از کاربران عنوان می‌کنند این مداح در اقدامی زیرکانه برای بیشتر دیده شدن دست به چنین اقدامی زده است. کاربرانی اما عذرخواهی وی را لازم می‌دانند و برخی با کنایه و لحنی تند از وی انتقاد کردند و عنوان می‌کنند شایسته است مداحی جوانان تازه‌کار زیر نظر صاحب‌نظران این حرفه صورت پذیرد تا با چنین رفتارهای بچه‌گانه‌ای مسائل با اهمیت سبک جلوه داده نشود.

به دنبال حواشی به وجود آمده از انتشار این ویدئو، حسین طاهری، این مداح جوان با انتشار ویدئویی از مردم و پیرغلامان عذرخواهی کرد.
وی توئیتی در توئیتر منتشر کرد و نوشت: «به خیالمان باخلق یک سری نوآوری و سبک‌های جوان پسندانه آن‌ هم در چهارچوب و با حفظ حرمت عده بیشتری را جذب هیئت می‌کنیم اما غافل از این‌که دشمن با تزریق عناصر منحرف تخریب افراد موثر ورود رسانه‌ غربی، نوآوری را به انحراف، شور را به اگزوزی‌خوانی، تنظیم‌ نوحه را به موسیقی و مداح را به خواننده تبدیل کرد، به خداوندی خدا قسم با یقین و علم به این‌که با بیان کردن اعتقاداتم سیل عظیمی از تهمت ناسزا و بی‌حرمتی‌ها بر من سرازیر خواهد شد فقط برای رضای خدا و دفاع از اصل شأنیت مقام ستایشگری یاران خدا این چند خط را نوشتم و از جانب حقیر کوچک‌ترین از بزرگان و سرورانم عذرخواهم! زمان سکوت تمام شد.»
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала