علل مهار نشدن آتش‌سوزی برج ۱۷ طبقه رامیلا از منظر کاربران +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAعلل مهار نشدن آتش‌سوزی برج ۱۷ طبقه رامیلا از منظر کاربران +عکس، ویدئو
علل مهار نشدن آتش‌سوزی برج ۱۷ طبقه رامیلا از منظر کاربران +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.11.2021
اشتراک
آتش‌سوزی برج ۱۷ طبقه رامیلای چالوس خسارت جانی نداشت.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از آتش‌سوزی برج رامیلا در شهر ساحلی و توریستی چالوس واقع در استان مازندران در فضای مجازی منتشر شده که واکنش و نگرانی کاربران را به دنبال داشته است. برخی سایت‌های خبری ایران درباره حادثه آتش‌سوزی که منجر به تخریب کامل ساختمان ۱۷ طبقه گردیده نوشتند: «آتش‌سوزی در یک برج ۱۷ طبقه در چالوس از روز چهارشنبه ۱۹ آبان، آغاز و تا ظهر روز پنج‌شنبه ادامه داشت که موجب سوختن کامل برج رامیلا شده است.»

سبحان دیاری، رئیس سازمان آتش‌نشانی چالوس در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس علت شروع این حادثه را آتش‌سوزی انشعابات کابل برق عبوری از دیوار و سقف کاذب ساختمان عنوان کرده و گفته است با وجود تجهیز این برج به سیستم اطفای حریق این سیستم در بعضی طبقات فعال نبوده است.

جمعی از کاربران با انتشار ویدئوهایی در این رابطه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی عنوان می‌کنند سازمان آتش‌نشانی از تجهیزات کافی مانند نردبان بلند برای رسیدن به طبقات فوقانی که دچار حریق شده بودند برخوردار نبوده و به علت عدم دسترسی به تمامی طبقات نتوانستند ساختمان را نجات دهند.

از طرفی عده‌ای خوش‌ بینانه از نداشتن تلفات جانی، خدا را شکر می‌گویند، اما عده‌ای دیگر که احتمالا برخی از آن‌ها مال باختگان این حادثه هستند با عصبانیت و ناراحتی برای از دست دادن خانه و زندگی‌شان واکنش نشان می‌دهند. برخی از کاربران با دیدن هر حادثه و سانحه آتش‌سوزی یاد و خاطره حادثه پلاسکو را بازگو می‌کنند و برای قربانیان حادثه پلاسکو طلب آمرزش دارند. کاربرانی نیز با انتقاد از دادن مجوز برای احداث ساختمان‌های بلند در شهرهایی که تجهیزات اطفای حریق را ندارند را جرم و مسئولین شهرداری و کارمندان دولت را به منفعت‌طلبی و کم‌کاری در قبال نظارت بر ساخت و سازها متهم می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Z&S (@real_estate_bloggers)


جمعی از کاربران هم درباره مردم سانحه دیده چنین عنوان می‌کنند که دسته‌ای از مردم که دچار حادثه شدند تمام زندگی‌شان در آتش سوخت اما دسته‌ای از شهروندان تهرانی که واحدی را برای گذران تعطیلات خریداری کرده بودند از دست دادند، ضمن اینکه تعدادی نیز واحدی را برای سرمایه‌گذاری خریداری کنار گذاشته که سرمایه‌شان به خاکستر تبدیل شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала