روسیه از مقامات آمریکا مسائلی را می‌داند که می‌تواند کاخ سفید را منفجر کند

© Sputnik / Nataliya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه از مقامات آمریکا مسائلی را می‌داند که می‌تواند کاخ سفید را منفجر کند
روسیه از مقامات آمریکا مسائلی را می‌داند که می‌تواند کاخ سفید را منفجر کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.11.2021
اشتراک
وال استریت ژورنال در مقاله‌ای مدعی شد که روسیه از مقامات آمریکایی اطلاعات مخربی در اختیار دارد که می‌تواند کاخ سفید را منفجر کند.
به گزارش اسپوتنیک، هلمن دبلیو جنکینز جونیور، مقاله نویس روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال می‌نویسد که روسیه دارای اطلاعات مخربی است که برای هر دولت آمریکا خطرناک است، به همین دلیل جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها از همان زمان آماده‌سازی برای انتخابات 2016 در موقعیت احمقانه‌ای قرار گرفته‌اند.
تکذیب روسیه درباره سخنان ترامپ در کپی برداری روسیه از فناوری های آمریکایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.10.2021
تکذیب روسیه درباره سخنان ترامپ در کپی برداری روسیه از فناوری های آمریکایی
این روزنامه نگار به تحلیل اقدامات جیمز کومی، رئیس اف بی آی در جریان مبارزات انتخاباتی میان دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون پرداخته و می‌نویسد: نویسنده این اقدامات جیمز کومی، مدیر اف‌بی‌آی بود که بعداً فهمیدیم، با هدایت سازمان‌های اطلاعاتی روسیه آن را انجام داده بود، که اگر درست می‌بودند، به شدت حزب دموکرات و دولت اوباما را بدنام می‌کرد. اگرچه به نظر می رسید که او سعی دارد از دولت آینده کلینتون با ساختن یک تصمیم عجیب و غریب بر روی تصمیم دیگری دفاع کند، اما درست قبل از روز انتخابات پرونده هیلاری را بازگشایی کرد که منجر به انحراف رای گیری بلاتکلیف به سمت ترامپ شد.
جنکینز جونیور خاطرنشان کرد که اولا روابط بین روسیه و ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ به طور قابل توجهی بهبود نیافت و این استدلالی است که دخالت کرملین در نتایج انتخابات آمریکا را ثابت می‌کند.
مقاله نویس نیویورک تایمز افزود: دوما، تقریباً همه روسای جمهور آمریکا، صرف نظر از وابستگی حزبی، سعی کردند با مسکو گفتگو کنند. لازم نیست دوستدار ترامپ باشید تا از نحوه صحبت او درباره پوتین، یا اقدامات و بی‌عملی‌های زیاد او بفهمید که همه آنها در واقع عادی بوده و از نظر انگیزه قابل توضیح هستند. همه روسای جمهور امیدوارند که از مزایای سیاسی بهبود روابط بهره ببرند. از زمان جورج دبلیو بوش، هر رئیس‌جمهوری به دنبال دوستی با پوتین بوده است. همه می‌دانند که مسکو می‌تواند با عمل کردن یا نکردن، بر دورنمای روسای جمهور آمریکا برای انتخاب مجدد تأثیر بگذارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала