بارش برف و باران در جاده‌های ۱۸ استان ایران

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر بارش برف و باران در جاده‌های ۱۸ استان ایران
بارش برف و باران در جاده‌های ۱۸ استان ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2021
اشتراک
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از از بارش برف و باران در محورهای ۱۸ استان و انسداد شش محور مواصلاتی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرهنگ شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌ها حاکی از تردد روان در تمامی محورهای اصلی کشور است و مشکل ترافیکی وجود ندارد.
پیش بینی بارش برف و باران ۶ روزه در برخی استان های ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.03.2021
پیش بینی بارش برف و باران ۶ روزه در برخی استان های ایران
وی درباره آخرین وضعیت جوی نیز گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، البرز ، زنجان ، قزوین ، قم ، مازندران ، مرکزی ، همدان و کردستان گزارش شده است.
شیرانی ادامه داد: همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های اصفهان ، تهران ، لرستان ، چهارمحال و بختیاری ، مرکزی ، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان گزارش شده و لازم است رانندگان حتما مقررات مربوط به رانندگی در شرایط بارانی را رعایت کنند.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین با اشاره به محورهای مسدود نیز گفت: برابر آخرین گزارش‌ها محور زنجان-طارم به علت بارش برف و کولاک، محور هندیجان-دیلم به علت بارش باران و آبگرفتگی و محور جدید هشتگرد-طالقان و انسداد محور کردستان سروآباد-پاوه(گردنه تته) به علت بارش برف و کولاک تا اطلاع بعدی مسدود است.
شیرانی ادامه داد: همچنین آزادراه تهران-شمال و محور کرج-چالوس نیز به علت بارش باران و سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود است و مسیرجایگزین محور های هراز و فیروزکوه است.
وی افزود: هموطنانی که قصد سفر در جاده ها را دارند می بایست آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط برفی  را داشته باشند. همراه داشتن زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو قبل از سفر از الزامات رانندگی در این شرایط است.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خاتمه افزود: رعایت احتیاط در رانندگی و همچنین رانندگی با سرعت مطمئنه در این شرایط موکدا توصیه می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала