پوستر جنجال برانگیز برگزاری کلاس‌های جذب خانم‌های ایده‌آل برای ازدواج چند همسری +عکس

© Flickr / Hashoo Foundation USAپوستر جنجال برانگیز برگزاری کلاس‌های جذب خانم‌های ایده‌آل برای ازدواج چند همسری +عکس
پوستر جنجال برانگیز برگزاری کلاس‌های جذب خانم‌های ایده‌آل برای ازدواج چند همسری +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2021
اشتراک
روند افزایشی تبلیغات زندگی چند همسری در ایران با انتقاد تند کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در هفته‌ی اخیر آگهی مربوط به دوره چگونگی جذب خانم‌های ایده‌آل برای شروع زندگی چند همسری در فضای مجازی با تعجب و واکنش تند بسیاری از کاربران همراه شده است. در متن تبلیغاتی این آگهی آمده است کلاس‌های جذب زن‌های ایده‌آل برای زندگی چند همسری با مرد دلخواه خود، در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

در این آگهی تبلیغاتی عنوان شده در کلاس نوبت صبح چگونگی پیدا کردن خانم‌های ایده‌آل و چگونگی عاشق کردن آن‌ها تدریس می‌شود و در کلاس‌های بعدازظهر (وی آی پی) دوره چگونگی تربیت خانم‌ها برای زندگی چند همسری، وقت ناهار و اجرای برنامه‌ها، سناریوهای مختلف برای موضوعات بالا و آموزش‌هایی که در اینستاگرام نمی‌توان بیان کرد تدریس خواهد شد.

برخی از سایت‌های خبری ایران از افزایش انتشار ویدئوها و تبلیغات زندگی چند همسری در فضای مجازی خبر می‌دهند و گزارش‌هایی در رابطه با جنجال پوستر چند همسری را بیان می‌کنند که نشان می‌دهند ویدئوهای تبلیغاتی در تعریف و تمجید از زندگی چند همسری در فضای مجازی در حال گسترش است و تاثیر نامطلوبی بر جامعه خواهند داشت.
المیرا شریفی مقدم، گوینده شبکه خبر ایران در صفحه توئیتر خود در این رابطه نوشت: «‌تصاویری دیدم از بزرگواری که ۴ همسر همزمان دارد و بسیار در این باره سخن می‌راند. وی به این موضوع می‌بالید اما حال من بد شد!» کاربران نیز، حرف‌ها و موقعیت این مرد ۴ زنه را با کنایه‌ها و جملات طنزآمیز بیان می‌کنند.

تعدادی از کاربران با ابراز نارضایتی، مردانی که سودای زندگی چند همسری را در سر می‌پرورانند را به شهوت‌رانی متهم می‌کنند و تعدادی دیگر بر این عقیده‌اند، آن‌ها با بهانه قبول کردن سر پرستی زنان و انجام کار خیر به ازدواج همزمان با چند زن روی می‌آورند، اما عده‌ای در پاسخ به آن‌ها بیان می‌کنند اگر مردی توانایی قبول سرپرستی چند خانواده را دارند به جای سلطه‌گری بر آنان خرج زندگی‌شان را بپردازند. جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند این تبلیغ پرحاشیه که در دو دوره برگزار می‌شود را مشاهده کردند اما به تازگی عکس از اخبار جدید درباره این عکس دیده‌اند که لغو این دوره را به دستور دادستانی نشان می‌دهد.

 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала