شوخی‌های کنایه‌دار برنامه طنز ایران با مقامات دنیا +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / شوخی‌های کنایه‌دار برنامه طنز ایران با مقامات دنیا +ویدئو
شوخی‌های کنایه‌دار برنامه طنز ایران با مقامات دنیا +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2021
اشتراک
خندوانه با شیوه طنزآمیز بیان اخبار پرحاشیه‌، مخاطبانش را بیشتر از پیش جذب می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، در برنامه طنز خندوانه که هرشب از شبکه نسیم یکی از کانال‌های تلویزیون ملی ایران پخش می‌شود، مجری باانگیزه این برنامه، رامبد جوان به همراه جناب خان، شخصیت عروسکی مورد علاقه مخاطبان این برنامه، در حرکتی نو به گونه‌ای طنز، به اخبار و حواشی داغ روز دنیا پرداختند که مورد توجه جمعی زیادی از کاربران فضای مجازی و مخاطبان این برنامه قرار گرفته است.

در قسمت‌هایی از ویدئوی منتشر شده برنامه خندوانه دیده شده جناب خان و رامبد جوان در گفت‌و‌گویی طنزگونه به اخبار و حواشی درگیری لفظی اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال ایران و مهدی طارمی مهاجم و ستاره ایرانی تیم پورتو پرداخته و بیان کردند: «جناب خان با یک نارنگی می‌تواند مسئاله را به پایان خوش نزدیک کند.» که در نهایت با خوشحالی و خنده تماشاگران این گفت‌و‌گو به پایان رسیده است.

همچنین در قسمت جدید‌تر این برنامه مجری خندوانه به همراه میهمان و جمعی از تماشاگران حاضر در استدیو خندوانه با اشاره به خبر کسالت جزئی جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده و بیان طنزگونه راه‌حل‌های سنتی ایرانیان برای درمان دل درد، مانند استفاده از دم نوش گیاهی و مصرف دانه‌های روغنی که خواص داروئی دارند، ضمن دعوت نمودن بایدن به آرامش برای بهبودی هر چه زودتر، به او مصرف این گیاهان را توصیه کردند.

تعدادی زیادی از کاربران عنوان می‌کنند برناممه خندوانه را دوست دارند و از آن حمایت می‌کنند. اما عده‌ای دیگر ضمن انتقاد از تلویزیون ملی ایران، مجریان تلویزیونی را به دلایل مختلفی متهم می‌کنند و بر آن‌ها سخنانی تند روا می‌دارند. برخی از کاربران نیز شخصیت عروسکی جناب خان، بسیار برایشان محبوب است و درباره او می‌گویند: «او شخصیتی جنوبی و گویش اهوازی داشته که صدا پیشگی آن را بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون، محمد بحرانی عهده‌دار است. به گفته جمعی از کاربران، خندوانه سال‌هاست به خانه‌شان آمده و هنگامی که پس از کار و تلاش روزانه به خانه باز می‌گردند، آن‌ها را به خنده و شاد بودن فرا می‌خواند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала