چرا تلفن های هوشمند قدیمی برای سلامتی شما خطرناک اند؟

© REUTERS / Stephen Lamچرا تلفن های هوشمند قدیمی برای سلامتی شما خطرناک اند؟
چرا تلفن های هوشمند قدیمی برای سلامتی شما خطرناک اند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.11.2021
اشتراک
استفاده از تلفن هوشمند با باتری قدیمی برای شما خطرناک است، زیرا باطری آن ممکن است منفجر شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال روسکاچستواا در روسیه Roskachestvo، استفاده از گوشی هوشمند با باتری قدیمی یا باطری های قدیمی متورم خطرناک است.
ماسک جدید اسرائیلی با کمک باطری گوشی تلفن همراه تمیز می شود
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2020
ماسک جدید اسرائیلی با کمک باطری گوشی تلفن همراه تمیز می شود
سرگی کوزمنکو، متخصص ارشد محصولات دیجیتال در روسیه به کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به استفاده از گوشی های هوشمند قدیمی هشدار داد، گوشی هایی که باتری آنها به میزان قابل توجهی فرسوده شده است. این متخصص خطر آتش سوزی و حتی انفجار را خطر اصلی استفاده از چنین وسایلی عنوان کرد، زیرا باطری این محصولات دیگر فرسوده شده است. علت اینکه چه زمانی باتری متورم چگونه منفجر می شود هنوز مشخص نیست.
این کارشناس در ادامه تصریح کرد که باتری تلفن همیشه در طول زمان ظرفیت خود را از دست می دهد. با این حال، همه کاربران نمی توانند متوجه ناامن بودن باتری گوشی خود شوند. نشانه تحلیل رفتن باتری زمانی است که گوشی هوشمند به سرعت باطری خود را تمام می کند.
کوزمنکو در ادامه گفت: «باتری‌های تلفن‌ها برای دوره‌های زمانی مختلف قابل استفاده است، اما همه گوشی های همراه پس از 300 چرخه شارژ-دشارژ اول 20 درصد ظرفیت خود را از دست می‌دهند. به گفته وی، اگر روزانه گوشی را شارژ کنید، باتری در کمتر از یک سال 20 درصد ظرفیت خود را از دست می دهد."
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала