ساخت دارو ثمربخشی برای جلوگیری از تکثیر ویروس کرونا در روسیه

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر ساخت دارو ثمربخشی برای جلوگیری از تکثیر ویروس کرونا در روسیه
ساخت دارو ثمربخشی برای جلوگیری از تکثیر ویروس کرونا در روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.11.2021
اشتراک
الکساندر گینتزبورگ، مدیر مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا در مورد ساخت دارویی برای جلوگیری از تکثیر ویروس کرونا در روسیه صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، این دانشمند روس گفت داروهای متعددی وجود دارند که می‌توانند از تکثیر ویروس کرونا جلوگیری کنند اما نمی‌توانند آنقدر خوب این کار را انجام دهند که بتوان از آنها برای درمان بیمارانی که در شرایط وخیم هستند، استفاده کرد.  گینتزبورگ خاطرنشان کرد که در مرکز گامالیا، کار برای ساخت داروهایی که به طور هدفمند ویروس را سرکوب می کند، در حال انجام است. اما در مورد آنها، متأسفانه، نمی توانم قول بدهم که ظرف چند ماه آینده خواهد بود. وی افزود: برای این کار به زمان بیشتری نیاز است.
جهش‌هایی از ویروس کرونا که از سیستم ایمنی فرار می‌کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.11.2021
جهش‌هایی از ویروس کرونا که از سیستم ایمنی فرار می‌کنند
پیش از این، الکساندر گینتزبورگ اعلام کرده بود که دارویی مرکب از از آنتی بادی ها در روسیه برای درمان بیماران مبتلا به کووید-19 ساخته شده است. رئیس مرکز گامالیا گفته بود: در حال حاضر در حال ساخت آنتی بادی هایی هستیم که می توان به بیماران مبتلا به کرونا به شکل دارو داد. به گفته وی، آزمایش‌های بالینی این دارو برای بیماران مبتلا به کرونا از ماه ژانویه آغاز می‌شود و طی سه تا چهار ماه آینده به پایان می‌رسد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала