انتقاد کاربران از چمدان‌های پرتعداد تیم ملی در فرودگاه بیروت +عکس

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر انتقاد کاربران از چمدان‌های پرتعداد تیم ملی در فرودگاه بیروت +عکس
انتقاد کاربران از چمدان‌های پرتعداد تیم ملی در فرودگاه بیروت +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.11.2021
اشتراک
انتشار تصویری از ملی پوشان تیم فوتبال ایران در فرودگاه بیروت با چندین چمدان، با واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته نخستین نفرات از اعضای کاروان تیم ملی فوتبال ایران، برای برگزاری دیدار با لبنان وارد این کشور شدند. در این سفر بازیکنانی چون شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، مهدی قایدی، سیاوش یزدانی، احمد نوراللهی، وحید امیری، میلاد سرلک، مهدی ترابی، یاسین سلمانی، امید نورافکن، سروش رفیعی و صالح حردانی حضور داشتند که به همراه اعضای کادر فنی و تدارکات راهی لبنان شدند.

قرار است سایر اعضای تیم ملی ایران و لژیونرهای شاغل در فوتبال اروپا نیز امشب راهی لبنان شده تا به جمع سایر نفرات اضافه شوند؛ تیم ملی فوتبال ایران روز پنج شنبه ۲۰ آبان در شهر صیدا به مصاف لبنان می‌رود. اما نکته‌ و موضوعی که مورد توجه و واکنش کاربران ایرانی در صفحات اجتماعی قرار گرفته این است که زمانیکه ملی پوشان تیم فوتبال ایران برای دیدار مقابل تیم لبنان وارد فرودگاه بیروت شدند چندین چمدان همراه خود داشتند. تعداد زیاد چمدان‌های هر بازیکن موجب انتقاد کاربران از اقدام آنها شده است.

کاربران نظرات کنایه‌آمیز متفاوتی را بیان می‌کنند. برخی عنوان می‌کنند این بازیکن‌ها که هر یک حداقل ۴ چمدان بزرگ به همراه دارند بیشتر شبیه افرادی هستند که به ترکیه می‌روند و جنس به ایران می‌آورند. و اینکه عنوان می‌کنند پذیرش این موضوع که بازیکن‌های تیم ملی ۴ چمدان بزرگ برای چند روز حضور در کشور لبنان به همراه داشته باشند و نیاز به این همه وسیله داشته باشند برایشان دشوار است.

کاربرانی اما در پاسخ به نظر این کاربران عنوان می‌کنند این چمدان‌های خالی با سوغاتی‌هایی که بازیکن‌ها برای خود و خانواده‌هایشان تهیه می کنند پر خواهد شد. کاربرانی نیز امیدوارند پول اضافه بار این بازیکن‌ها را فدراسیون فوتبال پرداخت نکند و آنها این هزینه را از جیب خود بپردازند. اما جمعی از کاربران با تاکید عنوان می‌کنند این چمدان‌های متحدالشکل با آرم فدراسیون فوتبال ایران، چمدان‌های دلار هستند، دلارهایی که از کشور خارج می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала