برقراری تماس تلفنی برای کنترل خشم با فحش دادن +عکس

© Fotolia / Kaspars Grinvaldsبرقراری تماس تلفنی برای کنترل خشم با فحش دادن +عکس
برقراری تماس تلفنی برای کنترل خشم با فحش دادن +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.11.2021
اشتراک
اقدامی جالب برای کنترل خشم مردم عصبانی در آلمان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، کاربرانی در صفحات اجتماعی به اقدامی که در آلمان انجام می‌شود اشاره می‌کنند و به آن واکنش‌های مثبتی نشان می‌دهند. ماجرا از این قرار است که در آلمان خط تلفنی به نام «Schimpflos» وجود دارد که مردم می‌توانند وقتی که عصبانی هستند به آن زنگ بزنند و با داد و بیداد با کسی که گوشی را برداشته صحبت کنند و فحش بدهند تا عصبانیت‌شان به جای خالی شدن در جامعه در پشت گوشی تخلیه شود. چیزی شبیه همین راهکار را چینی‌ها دارند، با این تفاوت که آ‌ ها به جای داد زدن به داخل اتاق‌هایی می‌روند تا با شکستن وسایل خشم خود را خالی کنند.

کاربرانی این اقدام را جالب عنوان می‌کنند و معتقدند برای بسیاری از افراد موثر و مفید خواهد بود، ضمن اینکه در کنترل خشم در میان افراد جامعه نقش بسزایی را ایفا خواهد. این کاربران عنوان می‌کنند بهتر است با شماره‌ای تماس بگیری و با خیال راحت با فحش دادن و داد و فریاد کردن خودمان را تخلیه کنیم تا اینکه در لحظه‌ی خشم و عصبانیت نزدیکان و اطرافیانمان را برنجانیم.

برخی از کاربران اماا این روش را نمی‌پسندند و عنوان می‌کنند روش چینی‌ها که در زمان عصبانیت در اتاق‌هایی اقدام به شکستن می‌کنند بهتر است که گروهی در مقابل این نظر عنوان می‌کنند ممکن است فرد با شکستن اجسام در حالت عصبانیت به خود آسیب بزند و بهتر است فرد عصبانی همچون آلمانی‌های با چنین جایی تماس بگیرد و با خیال راحت با تخلیه خشم خود، آرام شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала