مجوز ورود تماشاگران به ورزشگاه ها در ایران از اول آذر

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / ورزشگاه آزادی
ورزشگاه آزادی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.11.2021
اشتراک
معاون فنی و مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت بیان داشت که ساز و کار برای کنترل تماشاگران در ستاد ملی مبارزه با کرونا بررسی شده و از اول آذر اجرایی و عملیاتی می شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، محسن فرهادی معاون فنی و مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در خصوص شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: سامانه واکسیناسیون با اتصال به سامانه وزارت کشور از اول آذر قابل بهره‌برداری است و امکان حضور در ورزشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی و سالن‌های مسقف ورزشی آماده بهره‌برداری است.
وی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت ساز و کار برای کنترل تماشاگران را در ستاد ملی مبارزه با کرونا روز شنبه آینده کلیات و جزئیاتش را تصویب خواهد کرد و از اول آذر ماه این مساله اجرایی و عملیاتی خواهد  شد.
فرهادی در مورد اینکه چگونه فدراسیون ها می‌توانند از این سامانه استفاده کنند، افزود: فدراسیون ها و تمام مراکزی که خدمات ارایه می‌کنند می‌توانند با این سامانه ارتباط برقرار کنند و از طریق کد ملی یاQRC( کیو آر کد) که در گوشی تلفن همراه تماشاگر است یا پرینتی که همراه دارد به راحتی می‌توان درهنگام فروش بلیت اینترنتی این مساله را کنترل کرد یا تزریق واکسن تماشاگران را کنترل کرد. 
وی در ادامه گفت: از آذرماه امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد حضور تماشاگران باشیم البته همچنان استفاده از ماسک، تهویه مناسب و رعایت فاصله گذاری اجتماعی الزامی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала