شیادی از درگذشت رئیس اینستاگرام خبر داده و حساب کاربری او در این شبکه اجتماعی را مسدود کرد

© AFP 2023 / Loic Venanceشیادی از درگذشت رئیس اینستاگرام خبر داده و حساب کاربری او در این شبکه اجتماعی را مسدود کرد
شیادی از درگذشت رئیس اینستاگرام خبر داده و حساب کاربری او در این شبکه اجتماعی را مسدود کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.11.2021
اشتراک
یک فرد کلاهبردار موفق شد اکانت آدام موسری، رئیس شبکه اجتماعی اینستاگرام را مسدود کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه  Vice، فرد مفسده جویی با استفاده از عملکرد «حساب در وضعیت خاطره‌انگیز» مدیر ارشد اینستاگرام را «دفن» کرد که با کمک آن کاربران به مدیران از مرگ صاحب صفحه اطلاع می‌دهند.
تبلیغ دروغین کارهای خیرخواهانه برای جذب فالور در اینستاگرام +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.10.2021
تبلیغ دروغین کارهای خیرخواهانه برای جذب فالور در اینستاگرام +ویدئو
این فرد  تصاویری از مکاتبات با مدیریت شبکه اجتماعی را در اختیار خبرنگاران قرار داد که در آن به آنها اطلاع داد که ظاهراً موسری درگذشته است. اینستاگرام در پاسخ از وی درخواست کرد تا گواهی فوت، آگهی فوت یا لینک خبری را ارائه کند که این موضوع را تایید کند. در پاسخ، کلاهبردار مقاله ای از پیش آماده شده را ارسال کرد که از یک سایت جعلی گرفته بود.
ناظمان اینستاگرام مرگ موسری رهبر خود را باور، حساب کاربری وی را مسدود  و سوگنامه ای به یادبود او در صفحه اش درج شد. قهرمان داستان به خبرنگاران گفت: «خیلی خنده‌دار است که اینستاگرام اجازه می‌دهد چنین اتفاقی در پلتفرمش رخ دهد".
مدت کوتاهی پس از اینکه موسری نتوانست از صفحه اش استفاده کند، دسترسی به این حساب بازیابی شد. این نشریه خاطرنشان می کند که فرد دارای نفوذ کمتر احتمالاً بایدفقط  ظرف چند هفته می توانست حساب خود را در اینستاگرام احیا کند.
پیش از این، کندرا ساندرلند بازیگر و مدل پورنو آمریکایی به دلیل شوخی ناموفق در مورد سکس با رئیس این شبکه اجتماعی، آدام موسری، در اینستاگرام مسدود شده بود. این سلبریتی 25 ساله عکسی بدون لباس منتشر کرد اما این عکس پاک نشد و حساب کاربری مسدود نشد. او بعداً به شوخی گفت که هیچ اقدامی برای او انجام نشده زیرا او با مدیر عامل اینستاگرام عشق بازی می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала