شهردار پایتخت ایران تهرانی‌ها را غافلگیر کرد!

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / اتوبوس های خریداری شده برای تهران
اتوبوس های خریداری شده برای تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.11.2021
اشتراک
هنوز سه ماه از انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران نگذشته است اما وی با عقد قراردار خرید ۱۷۵ دستگاه اتوبوس و رونمایی از ۱۱۰ اتوبوسT تهرانی‌ها را غافلگیر و به حل مشکلات شهر در این دوره امیدوارتر کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از  خبرگزاری تسنیم؛  محمود ترفع؛ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران می گوید: زاکانی بعد از انتصاب به عنوان شهردار اصرار زیادی بر نوسازی ناوگان اتوبوسرانی داشت و در این راستا موفق به عقد قرارداد تأمین 175 دستگاه اتوبوس شهری شد که در گام نخست 110 دستگاه روز گذشته رونمایی و وارد چرخه خدمات‌رسانی به مردم شد.
جنجال در ماجرای انتصاب داماد زاکانی به سمت دستیاری شهردار تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.10.2021
جنجال در ماجرای انتصاب داماد زاکانی به سمت دستیاری شهردار تهران
ترفع همچنین درباره محل تأمین منابع مورد نیاز این قرارداد گفت: خوشبختانه در این مدت کوتاه از محل منابع مالی شهرداری و اوراق مشارکت اسلامی، هزینه مورد نیاز خریداری 175 دستگاه اتوبوس تأمین شد و امیدواریم 65 دستگاه باقی مانده نیز تا یک ماه آینده به ناوگان اضافه شود.
خبرگزاری تسنیم خاطرنشان می سازد از آنجایی که زاکانی 11 شهریور به طور رسمی سکان اداره شهر را بر عهده گرفت هیچکس انتظار نداشت با این سرعت گشایشی در حوزه حمل و نقل عمومی صورت گیرد و از طریق آن ظرفیت 50 خط اتوبوسرانی تکمیل شود.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала