واکنش‌ها به عابر بانکی که چک پول 50 هزار تومانی به جای 10 هزار تومانی داد +ویدئو

© AFP 2023 / Atta Kenareواکنش‌ها به عابر بانکی که چک پول 50 هزار تومانی به جای 10 هزار تومانی داد +ویدئو
واکنش‌ها به عابر بانکی که چک پول 50 هزار تومانی به جای 10 هزار تومانی داد +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.11.2021
اشتراک
دستگاه خودپردازی در شهر دهدشت هنگام مراجعه مشتریان به جای اسکناس ۱۰هزار تومانی چک پول ۵۰ هزار تومانی تحویل می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر در میان کاربران فضای مجازی خبری به صورت گسترده منتشر شده که ماجرای آن مربوط به یک شهروند دهدشتی از استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و مورد توجه این کاربران قرار گرفته است.
در تاریخ ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۰ شخصی از اهالی شهر دهدشت به یک دستگاه خودپرداز بانک تجارت مراجعه می‌کند و پس از انجام مراحل جهت دریافت پول متوجه می‌شود خودپرداز به جای مبلغ ۱۰ هزار تومان، چک پول ۵۰ هزار تومانی تحویل می‌دهد و پس از مشاهده این موضوع با نماینده بانک مربوطه تماس گرفته و مشکل را با آن‌ها در میان گذاشت.

محمدکاظم امین صفایی، معاون بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این موضوع در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا ضمن تایید این خبر عنوان کرد: «یکی از همکاران، باکس چک پول‌های ۵۰ هزار تومانی را به اشتباه به جای اسکناس‌های ۱۰ هزار تومانی جا گذاری کرد که بلافاصله پس از این که متوجه شدند این اشتباه برطرف شد.»
وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه افراد که از این عابر بانک پول برداشت کرده‌اند چه می‌شود؟ افزود: «شخصی که متوجه این موضوع شد اسکناس‌های دریافتی را برگشت داده است البته طبق بررسی‌های صورت گرفته در مجموع سه نفر به مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پول برداشت کردند که نسبت به برگشت آن اقدام کردند و مشکل خاصی پیش نیامد و طبق سیستم بانک، برداشت‌ها از عابر بانک مشخص است و امکان کم و زیاد برداشتن پول نیست.»

کاربرانی ضمن تحسین صداقت این شهروند دهدشتی عنوان می‌کنند اگر این فرد نیز این موضوع را عنوان نمی‌کرد بانک هیچ وقت ضرر نمی‌کرد چراکه در نهایت کارمندی که مسئول گذاشتن باکس‌ها بود را موظف به پرداخت خسارت می‌کردند.
جمعی از کاربران با جملات کنایه‌آمیز به این موضوع واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند دستگاه‌های خودپرداز نیز از بی‌ارزشی پول ایران باخبرند که به جای اسکناس ده هزار تومانی چک پول پنجاه هزار تومانی تحویل مشتری می‌دهد.

برخی از کاربران نیز با تعبیری تلخ از این موضوع، از وضعیت مردم کشور ایران می‌گویند که اگر همه‌ی کارها در کشور به اندازه شرایطی که برای یک عابر بانک تعریف می‌شود، مشخص می‌شد امروز ما مشکل عدم مدیریت و بحران تورم و گرانی را نداشتیم. این کاربران عنوان می‌کنند همه‌ی مسئولین ما بیدار و هوشیار هستند وگاهی پیش می‌آید که برخی روز جمعه متوجه شوند وگرنه همه هوشیار به گرانی و تورم ساعتی در جامعه هستند اما این را نمی‌دانیم که چگونه با داشتن این همه هوشیاری مدیران ارشد، کسی از پس گرانی و افزایش قیمت ساعتی برنمی‌آید و نمی‌تواند جلوی این تورم را بگیرد؟!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала