مردم قدر واکسن رایگان را بدانند +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAمردم قدر واکسن رایگان را بدانند +عکس، ویدئو
مردم قدر واکسن رایگان را بدانند +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.11.2021
اشتراک
اظهارات معاون وزیر بهداشت در رابطه با رایگان بودن واکسن‌ها با انتقاد و نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شد.
به گزارش اسپوتنیک، دکتر کمل حیدری، معاون وزیر بهداشت ایران در یک مصاحبه که بسیاری از مردم کشور دوز اول تا دوم واکسن‌ها را تزریق کرده‌‌اند و ما قصد داشتیم واکسیناسیون کرونا را از آذر ماه، برای کسانی که هنوز واکسن را دریافت نکرده‌اند پولی کنیم، ولی ستاد ملی مقابله با کرونا مخالفت کرد! باید قدر این نعمت واکسن رایگان را بدانیم!
 
کاربران واکنش‌های تندی نسبت به این خبر نشان می‌دهند. عده‌ای از کاربران عنوان می‌کنند در سراسر دنیا و در تمام کشور‌ها واکسن رایگان در اختیار مردم می‌گذارند حتی کشور‌های ابر قدرت یا کشورهایی با وضع اقتصادی بد هم اجازه همچین اقدامی را به خودشان نمی‌دهند. جمعی از کاربران هم به این موضوع اشاره می‌کنند که در واقع مردم با بیمه و مالیات دادن هزینه واکسن‌ها را جبران می‌کنند پس نیازی به منت گذاشتن نیست، چراکه این واکسن‌ها هم هدیه روسیه و چین و کره است و خود دولت هم بابتشان هزینه‌ای نکرده که هزینه‌ای هم دریافت کند.
 
گروهی از کاربران نیز معتقدند اگر واکسیناسیون هم پولی می‌شد ممکن بود بیشتر استقبال شود، زیرا افرادی که مخالف واکسن هستند حاضر بودن به هر شکل تهیه و تزریق نمایند زیرا در صورت رایگان بودن یک خدمت و یا کالا، مردم حس اطمینان از آن را ندارند و به نظر می‌رسد باید قیمتی داشته باشد تا در چشم مردم ارزشش زیاد شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала