برقراری ارتباط هوایی روسیه با ایران

پرواز   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.11.2021
اشتراک
فدراسیون روسیه از 9 نوامبر ارتباط هوایی خود را با کشورهای ایران، باهاما، نروژ، عمان، تونس، سوئد، تایلند و هلند برقرار می کند.
به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون روسیه از 9 نوامبر ارتباط هوایی خود را با کشورهای ایران، باهاما، نروژ، عمان، تونس، سوئد، تایلند و هلند از سر می‌گیرد که در دوران پاندمی کرونا قطع شده بود.
ارتباط هوایی با ایران در مسیر مسکو – تهران ( سه پرواز در هفته) و سوچی – تهران (یک پرواز در هفته) انجام می شود.
توریست خارجی در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2021
ویزای گردشگری ایران برای خارجیان صادر خواهد شد
پروازها به باهاما دوبار در هفته انجام می شود. پروازهای مسکو – آمستردام (7 پرواز در هفته) و از سن پیترزبورگ دو بار در هفته انجام خواهد شد. پروازها به نروژ از سن پیترزبورگ از سر گرفته می شود. سن پیترزبورگ – برگن و سن پیترزبورگ – اوسلو ( 2 بار در هفته) و مسکو – مسقط( دو بار در هفته) روسیه - اسلووانی ( 3 بار در هفته) و در مسیر تونس پروازها از مسکو و سن پیترزبورگ ( 2 بار در هفته) انجام خواهند شد.
همچنین پروازها به سوئد از سن پیترزبورگ به استکهلم و گوتنبورگ  (2 بار در هفته در هریک از مسیرها) از سرگرفته می شوند. دو بار در هفته نیز می توان از روسیه به تایلند  پرواز کرد. علاوه بر آن، روسیه از 9 ماه نوامبر، محدودیت های پرواز با اتریش، سوئیس، فنلاند، امارات متحده عربی را لغو کرده و تعداد پروازها به آلبانی، بلغارستان، ونزوئلا، مجارستان، آلمان، یونان، اسپانیا، ایتالیا، مالدیو، مالت، مقدونیه و فرانسه را افزایش خواهد داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала