شرط خروج مسافران از ایران اعلام شد

© Photo / IRNAشرط خروج مسافران از ایران اعلام شد
شرط خروج مسافران از ایران اعلام شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.11.2021
اشتراک
وزیر کشور ایران: مسافران برای خروج از مرزها حتما باید تست پی سی ار منفی داشته باشند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، احمد وحیدی، وزیر کشور ایران در پایان نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در جلسه امروز راجع به بازگشایی دانشگاهها و نقاط ضعف و آسیب‌های آن بحث و بررسی شد. برهمین اساس در این جلسه درباره سامانه هوشمند مدیریت محدودیت‌ها بحث شد که این طرح پیشرفت‌های خوبی داشته است و با چند مرحله آزمایش دیگر، آمادگی اجرا به شکل گسترده تری در کشور دارد. 
وی به اهمیت تزریق دو دز واکسن برای کسانی که می خواهند محدودیت‌های کمتری داشته باشند، اشاره کرد و افزود: برای افراد شاغل در حمل و نقل عمومی اجبار شد تا حتما 2 دز واکسن را تزریق کنند تا محدودیت های حمل و نقل را کمتر کنیم.  
وزیر کشور درباره تکلیف اجرای مصوبه حضور 50 درصد مسافران در وسایل حمل و نقل عمومی از آذرماه نیز گفت : با گسترش واکسیناسیون دو دز، این محدودیت‌ها کمتر می شود و انجام تست پی سی ار منفی هم می تواند جایگزین تزریق واکسن شود ولی از آنجا که هزینه بیشتری دارد شاید در سفرهای داخلی مورد اقبال کمتر واقع شود. 
وزیر کشور تاکید کرد: مسافران برای خروج از مرزها حتما باید تست پی سی ار منفی داشته باشند. درباره مصوبه منع تردد شبانه نیز در ستاد ملی کرونا بحث شد که لغو آن مصوب نشد که امروز مجددا در این باره بحث و بررسی شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала