مزایای یادگیری خصوصی زبان برای کودکان

© Fotolia / Kzenonمدرسه
مدرسه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.11.2021
اشتراک
یادگیری زبان در سنین کودکی یکی از بهترین دوران می باشد که با توجه به زمان و پویایی و همچنین انرژی کودکان یادگیری آن ها بسیار بهتر و سریع تر از افراد بزرگسال است.
بسیاری کلاس های گروهی را برای یادگیری زبان بسیار مناسب می دانند و بر این باور هستند که تعامل کودکان در کلاس و حس رقابت که بین آن ها بوجود می آید باعث می شود تا ضریب بازده ای یادگیری و علاقه آن ها برای یادگیری زبان افزایش یابد. اما استفاده از کلاس های خصوصی نیز بین بسیاری دیگر محبوبیت داشته و یادگیری زبان را به صورت خصوصی و در اختیار داشتن تمامی زمان کلاس برای یک نفر و انعطاف پذیر بودن زمان کلاس و دیگر موارد را برای یادگیری بهتر می دانند.
در اینجا می خواهیم بررسی کنیم که آموزش زبان کودکان به صورت خصوصی چه مزایایی را به همراه خواهد داشت.
یادگیری زبان در کلاس های خصوصی برای بسیاری از افراد مناسب تر از کلاس های گروهی می باشد. در کلاس های خصوصی به دلیل حضور یک زبان آموز تمرکز کامل استاد بر روی یک نفر می باشد و در طول کلاس به آموزش و رفع اشکال تنها یک نفر می پردازد از این رو زبان آموز می تواند از تمام طول زمان کلاس استفاده کرده و اشکالات خود را مطرح کند و همچنین به هر زمانی که نیاز باشد در مورد موضوعی بحث نماید.
در کلاس های گروهی این موضوع کمی متفاوت است زیرا استاد نمی تواند تمامی وقت را به یک نفر اختصاص دهد و پاسخ گویی به برخی از سوالات ممکن است صورت نگرفته چرا که زمان کلاس این اجازه را به زبان آموز و استاد نخواهد داد هر چند اساتید همواره در تلاش هستند تا هیچ سوال و اشکالی برای زبان آموز در هر دو حالت باقی نماند.
اساتید موسسات زبان برای این موضوع حتی زمان اضافه تری به زبان آموزان اختصاص می دهند تا به سوالات شان بعد از کلاس و یا قبل از کلاس پاسخ دهند.
البته در دوره های آنلاین می توانند در گروه های واتس اپ با استاد خود در ارتباط باشند چه به صورت گروهی و چه به صورت خصوصی.
برخی از کودکان ممکن است اعتماد به نفس لازم را برای شرکت در کلاس های خصوصی نداشته باشند که در این حالت بهترین گزینه حضور در کلاس های خصوصی است تا بتوانند اعتماد به نفس خود را تقویت کرده و در صورت تمایل در کلاس گروهی شرکت نمایند.
زمان کلاس های خصوصی براساس زمان بندی زبان آموز تعیین می شود تا در هر زمانی که بتواند در کلاس شرکت نماید که این موضوع در کلاس های گروهی کمی غیرممکن است چرا که ممکن است در آن زمان کلاسی برگزار نشود و یا ظرفیت کلاس پر شده باشد.
کلاس های خصوصی در مدت زمان کم تری از کلاس های گروهی می توانند به پایان برسند در نتیجه سرعت یادگیری در کلاس های خصوصی کودکان بیشتر خواهد بود.
در صورت عدم شرکت در کلاس می توان با هماهنگی جلسه درس را به زمانی دیگر موکول کرد و در این حالت جلسه ای را از دست نخواهید داد.
با وجود ویژگی های بیان شده کلاس خصوصی زبان می تواند برای بسیاری از کودکان مناسب باشد.
حالا ممکن است برای شما این موضوع مطرح شود که کلاس خصوصی زبان آنلاین بهتر است یا حضوری؟ آموزش حضوری چیزی نیست که برای کسی پوشیده باشه و همه ما با این نوع آموزش آشنا هستیم پس بهتر است در مورد آموزش آنلاین صحبت کنیم و بعد از آن ببینیم آیا کلاس خصوصی کودکان آنلاین هم می تواند مناسب کودکان برای یادگیری زبان باشد یا خیر؟
یکی از ویژگی هایش کلاس آنلاین این است که در هر جایی می شود آن را برگزار کرد پس دیگر بعد مکان از بین خواهد رفت و شما براحتی هر جایی که می خواهید می توانید از همان جا در کلاس شرکت کنید.
یکی دیگر از ویژگی های کلاس آنلاین زمانش است که وقتی کلاس آنلاین خصوصی باشد دیگر این ویژگی دو برابر به چشم می آید و خیلی می تواند تاثیرگذار باشد.
هزینه زمان و خستگی رفت و آمد و یک سری موارد دیگر هم در کلاس آنلاین وجود ندارد و کودکان در یک محیط راحت و امن می توانند در کلاس زبان شرکت کنند.
با وجود این ویژگی ها و چندین مورد دیگر شاید برای برخی از کودکان کلاس آنلاین خصوصی یکی از بهترین انتخاب ها باشد.
 
 
   
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала