حذف مهاجم ایرانی پورتو از لیست تیم ملی ایران +عکس

© AP Photo / Ebrahim Norooziحذف مهاجم ایرانی پورتو از لیست تیم ملی ایران +عکس
حذف مهاجم ایرانی پورتو از لیست تیم ملی ایران +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.11.2021
اشتراک
جدال سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با مهاجم ایرانی پورتو بالا گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بر دعوت نشدن مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به اردوی تیم ملی کشورش با واکنش و نگرانی از سوی هواداران تیم ملی فوتبال ایران و کاربران فضای مجازی همراه شده است.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای دو دیدار پیش رو در مصاف با تیم‌های ملی فوتبال لبنان و سوریه از سری بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ۲۷ بازیکن را معرفی کرده است، که نام مهدی طارمی در میان آن‌ها دیده نمی‌شود.

در برخی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های ورزشی گفته شده است در حالیکه تصور می‌شد فدراسیون فوتبال، جدال ایجاد شده بین دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی را حل کرده باشد، اما انتشار توئیتی از مهدی طارمی در واکنش به مصاحبه سرمربی تیم ملی با یکی از رسانه‌های کروات، باعث شد که اسکوچیچ ترجیح دهد او را برای دو بازی بعدی تیم ملی، به اردو دعوت نکند.

تیم ملی فوتبال ایران تا به اینجا در گروه نخست ۱۰ امتیاز گرفته و بالاتر از تیم‌های کره جنوبی، لبنان، امارات، عراق و سوریه ایستاده است. با توجه به این‌که مهدی طارمی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران به شمار می‌آید، نبود وی در دو بازی پیشرو از سری رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با نگرانی هواداران تیم ملی ایران در فضای مجازی همراه شده است.

تعدادی از کاربران از نبود مهاجم ایرانی تیم پورتو در ترکیب اصلی تیم ملی ایران ابراز نگرانی می‌کنند و عده‌ای با ابراز امیدواری برای حل اختلافات طارمی و اسکوچیچ واکنش نشان می‌دهند. برخی از کاربران رفتار طارمی را غیرحرفه‌ای می‌دانند و عنوان می‌کنند باید طبق قوانین انظباطی با وی رفتار شود، اما برخی دیگر بر این باورند امکان دارد گفتمان بتواند اوضاع را تا حدودی بهتر کند. بعضی از کاربران نیز بیان می‌کنند مهدی طارمی تک ستاره تیم ملی ایران است و بودن او در زمین بازی، قوت قلبی برای سایر بازیکنان تیم ملی محسوب می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала