تغییر پروفایل ایلان ماسک در توئیتر

© AFP 2023 / Britta Pedersenتغییر پروفایل ایلان ماسک در توئیتر
تغییر پروفایل ایلان ماسک در توئیتر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.11.2021
اشتراک
ایلان ماسک، نام پروفایلش در توییتر را به «Lorde Edge» تغییر داده است.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، نام پروفایلش در توییتر را به «Lorde Edge» تغییر داده و همچنین موقعیتش را Tröllheim ثبت کرده است. او دلیل چنین کاری را فاش نکرده است.
نظرسنجی توئیتری ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا درباره فروش ۱۰ درصد از سهام خود در این شرکت با اعلام نظر حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر اینترنتی به پایان رسید.
شماره‌گذاری گاری‌های جمع‌آوری ضایعات جهت اخذ مالیات ماهانه در اهواز +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.08.2021
شماره‌گذاری گاری‌های جمع‌آوری ضایعات جهت اخذ مالیات ماهانه در اهواز +ویدئو
روز 8 نوامبر اعلام شد که نزدیک به ۵۸ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی به گزینه فروش ۱۰ درصد از سهام ایلان ماسک در تسلا رای دادند.
رویهمرفته حدود 3 و نیم میلیون نفر در این نظرسنجی شرکت کردند. میلیاردر گفته بود که فروش سهام تنها راه پرداخت مالیات است. مدیرعامل تسلا به دنبال پیشنهاد نمایندگان حزب دموکرات در کنگره آمریکا برای وضع «مالیات میلیاردرها» این نظرسنجی را در صفحه توئیتر خود مطرح کرد. او گفته بود که آماده است تا نتیجه نظرسنجی را در هر صورت بپذیرد.
​داده‌های بلومبرگ نشان می‌دهد که ایلان ماسک تا روز ۳۰ ژوئن سال جاری صاحب حدود ۱۷ درصد از سهام تسلا به ارزش بیش از ۲۰۸ میلیارد دلار بوده است. به این ترتیب او با فروش ۱۰ درصد از سهامش می‌تواند حدود ۲۱ میلیارد دلار به دست آورد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала