برای غیرفعال کردن تبلیغات در تلگرام، پول باید پرداخت کنید

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر برای غیرفعال کردن تبلیغات در تلگرام، پول باید پرداخت کنید
برای غیرفعال کردن تبلیغات در تلگرام، پول باید پرداخت کنید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.11.2021
اشتراک
تلگرام یک اشتراک پولی راه اندازی می کند که تبلیغات را مخفی می کند.
به گزارش اسپوتنیک، در کانال بنیانگذار پیام رسان پاول دوروف گزارش جدیدی منتشر شده است مبنی بر اینکه تلگرام یک اشتراک پولی راه اندازی خواهد کرد که پیام های تبلیغاتی را در این شبکه اجتماعی پنهان می کند.
جریمه مجدد تلگرام در روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2021
جریمه مجدد تلگرام در روسیه
در پایان ماه اکتبر، تلگرام یک پلت فرم تبلیغاتی را راه اندازی کرده است که پیام های تبلیغاتی در کانال هایی با بیش از 1000 مشترک ارسال می شود، خود متن ها به 160 کاراکتر محدود می شوند. خاطرنشان شد که محتوای پیام های تبلیغاتی صرفاً بر اساس موضوعات کانال هایی است که در آنها افراد عضو هستند، این بدان معنی است که داده های کاربر تجزیه و تحلیل نمی شود، هر بازدید کننده از کانال تلگرام پیام مشابهی را مشاهده می کند و این پیام تبلیغات تنها بر اساس عنوان خود گروه است.
در ادامه این گزارش آمده است که بسیاری از کاربران امکان غیرفعال کردن تبلیغات رسمی در کانال‌های تلگرام را پیشنهاد کرده‌اند. ما قبلاً کار روی این ویژگی جدید را آغاز کرده‌ایم و انتظار داریم در ماه جاری طرح جدید در خصوص حذف تبلیغات راه‌اندازی شود. برای این کار می توان یک مبلغ کم بابت اشتراک حذف تبلیغات پرداخت کرد که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً به برنامه مالی تلگرام کمک کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала