اجرای خیابانی خواننده جوان و زیباروی فرانسوی +ویدئو

© AP Photo / Luca Brunoاجرای خیابانی خواننده جوان و زیباروی فرانسوی+ویدئو
اجرای خیابانی خواننده جوان و زیباروی فرانسوی+ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.11.2021
اشتراک
شگفتی حضور زار با اجرای خیابانی در میان مردم آشکار شد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی انتشار ویدئو اجرای خیابانی از خواننده مشهور و زیبارو فرانسوی زاز، کاربران فضای مجازی را مجذوب خود ساخته، به طوری‌ که آن‌ را برای یکدیگر ارسال می‌کنند.

زاز با نام اصلی ایزابل ژئوفروا، خواننده مشهوری که بدون در نظر گرفتن قضاوت‌های مردم با حضور در اماکن پر تردد شهر، آواز خوانده و همگان را مجذوب خود ساخته است.

زاز از سال ۱۹۹۵ به دلیل علاقه بیش از حدش به خواندن آواز کلاس‌‌های خوانندگی‌اش را به طور جدی‌ دنبال کرده و در سال ۲۰۰۰ برنده بورسیه تحصیلی در مدرسه موسیقی مدرن بوردو شده که یک سال پس از آن فعالیتش را به عنوان خواننده در گروه بلوز "Fifty Finger" آغاز نمود.

این خواننده جوان، صدایی زیبا و منحصر به فرد داشته که طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان پیدا کرده است. همچنین، زاز در گروه‌های موسیقی در آنگولا به ویژه در کوینتت جاز، آواز خوانده و به یکی از چهار خواننده ایذار-آداتز درآمده بود. گروهی ۱۶ نفره که به مدت دو سال با آن‌ها همراهی می‌کرده، در استودیو به عنوان خواننده پشتیبان در تولوز کار کرده و با خوانندگان زیادی از جمله آرت منگو، ولادیمیر مکس، ژان پیر مادر و سرگ گوئائو نیز اجرا کرده است.

تعدادی از کاربران بر این باورند، خوانندگانی که با غلبه بر ترس‌ خود در میان مردم حضور می‌یابند در قلب مردم جای دارند. عده‌ای صدا و استایل خواننده فرانسوی را تایید کرده اما عده‌ای دیگر با انتقاد از این خواننده، قابلیت‌های وی را زیر سوال می‌برند. برخی از کاربران بر این عقیده‌اند این گروه از خوانندگانی که اجرای خیابانی دارند، تنها برای جلب توجه و بهتر دیده شدنشان دست به این کار می‌زنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала