سیاست دوگانه اروپایی‌ها در حوزه تروریسم

© Photo / IRNAکاظم غریب آبادی ، سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین
کاظم غریب آبادی ، سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.11.2021
اشتراک
غریب‌آبادی: چنین اقداماتی نمادی روشن از برخورد گزینشی و ابزاری با حقوق بشر و همچنین مقابله با تروریسم از سوی کشورهای غربی است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر»، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر ایران، به دنبال برگزاری نشستی در خصوص وضعیت حقوق بشر در ایران از سوی گروهک تروریستی منافقین در مجلس سنای ایتالیا، ضمن انتقاد جدی از این اقدام و محکومیت آن، از دولت و مجلس سنای ایتالیا خواست تا به سیاست‌های دوگانه و مخرب خود در حوزه تروریسم و حقوق بشر پایان دهند.
وزارت خارجه ایران: اروپا خانه منافقین است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2020
وزارت خارجه ایران: اروپا خانه منافقین است
وی در ادامه افزود:«دست این گروهک تروریستی به خون بیش از هفده هزار ایرانی بی‌گناه آلوده است اما آزادانه در پایتخت‌های کشورهای اروپایی تردد کرده و با حمایت نهادهای حاکمیتی آن‌ها مبادرت به برگزاری نشست‌های مضحک حقوق بشری می‌کنند. چنین اقداماتی نمادی روشن از برخورد گزینشی و ابزاری با حقوق بشر و همچنین مقابله با تروریسم از سوی کشورهای غربی است».
وی همچنین از دولت ایتالیا خواست تا از این اقدام مجلس سنا تبری بجوید و به تعهدات خود در حوزه مبارزه با تروریسم پایبند باشد. وی در همین راستا از رئیس سنای ایتالیا نیز خواست تا با دعوت از برخی قربانیان منافقین، از اقدامات تروریستی این گروهک مطلع شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала