تظاهر به برهنه‌گرایی برای خرید خانه ارزان در تورنتو +عکس

© Sputnik / Yury Abramochkin /  مراجعه به بانک تصاویر تظاهر به برهنه‌گرایی برای خرید خانه ارزان در تورنتو +عکس
تظاهر به برهنه‌گرایی برای خرید خانه ارزان در تورنتو +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.11.2021
اشتراک
آگهی فروش یک خانه اکازیون با تقریبا نصف قیمت و شرط خرید اینکه ساکنان باید برهنه‌گرا باشند با استقبال عجیب و غریب خریداران روبرو شده است.
به گزارش اسپوتنیک، آگهی فروش یک خانه‌ ۳ خوابه ۱۲۰ متری در همیلتون در استان آنتاریو که تنها یک ساعت با تورنتو فاصله دارد به قیمت ۳۵۰ هزار دلار، مورد استقبال مشتریان بسیاری قرار گرفت. این خانه‌ی اکازیون در شهرکی بنا شده‌اند که تمام ساکنان آن برهنه‌گرا هستند و برای رفت و آمد و حضور در اماکن عمومی به خصوص استخرها، سونا و جکوزی‌ها باید لخت مادرزاد باشند.

مشاور املاکی که مسئول فروش این خانه است به سایت وایس گفت: «در دو ماهی که از آگهی شدن فروش خانه می‌گذرد، بیش از ۲۴ هزار تقاضا برای خرید مطرح شده که تا این لحظه فروشنده با هیچ‌کدام موافقت نکرده است. چراکه شرط جدی برای خرید اینست که مشتری حداقل سه بار برای دیدن ملک به این شهرک سر بزند و هر بار هم در حضور او سر تا پا لخت باشد تا اصالت ادعای وی ثابت شود.»

همچنین این مشاور املاک در این رابطه می‌گوید: «از سوالاتی که در این مدت از بازدیدکننده‌ها شنیده برایش مسلم شده که آنها اکثرا آدم‌های شلوار به ‌پایی هستند که برای خریدن ملک ارزان تظاهر می‌کنند که برهنه‌گرا هستند و سوالاتی مثل اینکه ممکن است فقط ۵۰ درصد برهنه‌گرا باشیم؟ یا مثلا می‌شود در قرارداد فروش قید کنید که من با شورت اینجا رفت‌ و آمد کنم؟»
اما مسؤلان این شهرک مصرند که با پیر شدن ساکنان فعلی و فروش خانه‌ها به نسل جوان‌تر، همچنان اصالت این شهرک برهنه‌گرا حفظ شود؛ بنابراین به نظر می‌رسد عبور از این آزمون، سخت‌تر از چیزی باشد که بیشتر خریداران فکر می‌کردند.

View this post on Instagram

A post shared by Tarane (@taran_1099)


برهنه‌گرایان معتقدند این شیوه زندگی با کنار زدن برخی از قید و بندهای اجتماعی به آنها حس رهایی و آزادی می‌دهد. و اما کاربران بسیاری به این موضوع واکنش نشان می‌دهند و نظرات متفاوتی را عنوان می‌کنند. برخی معتقدند بسیارند افرادی که برای خود ارزش و احترام قائلند و حتی اگر این خانه به صورت رایگان در اختیار آنها قرار بگیرد حاضر نمی‌شوند در چنین محیطی زندگی کنند و اینکه تاکنون این خانه به فروش نرفته است یکی از دلایل اصلی آن همین موضوع است.

View this post on Instagram

A post shared by Benyamin (@benyamin.ir.fr)


جمعی از کاربران نظرات منفی به این مسئله نشان می دهند و عنوان می‌کنند برای افراد مختلف آزادی تعریف‌های متفاوتی دارد. گروهی از کاربران این موضوع را به سخره گرفته‌اند و عنوان می‌کنند این افراد زمستان خود را چگونه می‌گذرانند؟! وسایل خود را در کدام جیبشان خواهند گذاشت؟ و آیا تحمل اینکه همسایه‌شان هر روز برهنه از کنارشان رد شود را دارند؟
کاربرانی نیز به مشاور املاکی که مسئول فروش این خانه است اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند گویا او مشکل شخصیتی دارد و فقط تمایل دارد مشتریان را برهنه تماشا کند و قصد فروش خانه را ندارد. و جمعی معتقدند بسیاری حاضرند برای لایک در اینستاگرام دست به هر کاری بزنند پس برای خانه دار شدن در تورنتو نیز ممکن است دست به چنین اقدامی هم بزنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала