ایران - روسیه؛ جدال برای جام بین قاره ای فوتبال ساحلی

CC BY 4.0 / IRNA / فوتبال ساحلی
 فوتبال ساحلی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.11.2021
اشتراک
دیدار پایانی جام بین قاره ای فوتبال ساحلی در شهر دوبی امشب ساعت ۱۹:۳۰ بین تیم های ایران و روسیه برگزار می شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، جام بین قاره ای از سال ۲۰۱۳ در شهر دوبی آغاز شده و ایران تا اکنون سه بار در این رقابت ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده که این اتفاقات خوب در سال های ۲۰۱۳ – ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ برای فوتبال ساحلی ایران رخ داده است. اما این بار قهرمانی در جام بین قاره ای برای فوتبال ساحلی ایران حلاوت بیشتری دارد. به این خاطر که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به بهانه ناکامی در جام ملت ها ۲۰۱۹ در جام جهانی پاراگوئه شرکت نکرد و در جام جهانی روسیه در سال ۲۰۲۱ هم با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور محروم شد.
از آنجایی که به بهانه جام جهانی روسیه بازی های مقدماتی جام جهانی برگزار نشد کنفدراسیون فوتبال آسیا به استناد به نتایج دوره قبل جام ملت ها نمایندگان آسیا برای حضور در جام جهانی را انتخاب کرد که طبیعتا ایران از این لیست خط می خورد و به همین بهانه فوتبال ساحلی ایران تا رتبه چهاردهم سقوط کرد. 
اما اتفاقات خوب برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در حال بازگشت است. ایران در بازی های گروهی با شکست ۶-۱ ژاپن انتقام شکست ۳-۲ در جام ملت ها را گرفت و از همه مهمتر به بازی پایانی این رقابت ها راه پیدا کرده است و امشب برای قهرمانی با روسیه بازی خواهد کرد. خوشبختانه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از روسیه شناخت کافی دارد به این خاطر که در بازی های گروهی با این تیم بازی کرد و ۴-۳ باخت. شاگردان هاشم پور حالا به چشمانی بازتر با  این تیم بازی خواهند کرد و حتما اشتباهاتی که در بازی با این تیم در بازی گروهی داشته اند را مرور کرده اند. 
ایران در صورت قهرمانی در جام بین قاره ای جایگاه خوب خود را در رنکینگ فیفا را به دست خواهد آورد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала