فوت 132 بیمار کرونایی در طی شبانه روز گذشته در ایران

© Photo / IRNA فوت 132 بیمار کرونایی در طی شبانه روز گذشته در ایران
 فوت 132 بیمار کرونایی در طی شبانه روز گذشته در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.11.2021
اشتراک
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران، امروز جمعه از شناسایی 8633 بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت 132 بیمار دیگر در شبانه روز گذشته خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران، طی روز گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 8 هزار و 633 بیمار جدید مبتلا به کووید-19 در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید-19 در کشور به پنج میلیون و 973 هزار و 457 نفر رسید.
کرونا در ایران؛ ۱۵۸ فوتی در شبانه روز گذشته - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2021
کرونا در ایران؛ ۱۵۸ فوتی در شبانه روز گذشته
گفتنی است، در بهار 2020، سازمان بهداشت جهانی کمیسیونی را برای بررسی منشا عفونت جدید ایجاد کرد. کارشناسان ده کشور از مؤسسه ویروس شناسی در ووهان، بازار مرتبط با شیوع، بازدید کردند، نمونه برداری کردند، اسناد را مطالعه کردند، اما آزمایشگاه اثری از پاتوژن کووید - 19 بروز نداد. دکتر پیتر بن امبارک، عضو پانل در یک پادکست WHO گفت: "هیچ نشانه ای وجود ندارد که کسی در گذشته با این ویروس کار کرده باشد و نشت آن وجود داشته باشد."
بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا این پرونده را به دستگاه اطلاعاتی سپرد. در پایان مرداد ماه گزارشی به وی ارائه شد. به مردم اعلام شد که هر دو نسخه - نشت و منبع طبیعی ویروس - قابل قبول هستند، اما داده ها وجود نداشت. تنها چیزی که سرویس های مخفی به آن متقاعد شده بودند این بود که چین پاتوژن کووید - 19 را به عنوان یک سلاح بیولوژیکی توسعه نداده است. بایدن گفت که به جستجو ادامه خواهد داد.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала