سفارت روسیه در آلمان: گمانه زنی های رسانه ها درباره مرگ دیپلمات روس را تکذیب می کند

© REUTERS / Fabian Bimmer سفارت روسیه در آلمان: گمانه زنی های رسانه ها درباره مرگ دیپلمات روس را تکذیب می کند
 سفارت روسیه در آلمان: گمانه زنی های رسانه ها درباره مرگ دیپلمات روس را تکذیب می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.11.2021
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، سفارت روسیه در آلمان ضمن تکذیب خبر برخی رسانه ها مبنی بر تروریستی بودن حادثه مرگ دیپلمات روس در برلین در بیانیه ای اعلام ممود: ما گمانه زنی هایی را که در تعدادی از رسانه های غربی در زمینه این حادثه تلخ منتشر شده است را کاملا نادرست می دانیم.
 جسد دیپلمات روس در سفارت برلین پیدا شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.11.2021
جسد دیپلمات روس در سفارت برلین پیدا شد
پیش از این، کریستوفر برگر سخنگوی وزارت خارجه آلمان اعلام کرد، آلمان در جریان مرگ کارمند سفارت روسیه در برلین قرار دارد، اما در خصوص جزئیات بنا به ملاحظاتی اظهارنظر نمی کند.
برگر گفت: "می توانم در این باره بگویم که وزارت خارجه آلمان در جریان این حادثه قرار دارد. خواستار درک این موضوع که به دلیل ملاحظات حفاظت از اطلاعات شخص متوفی و نزدیکات وی نمی توانم در مورد جزئیات چیزی بگویم، هستیم."
پیشتر روزنامه اشپیگل از پیدا شدن جسد کارمند 35 ساله سفارت روسیه در برلین خبر داده بود.
این حادثه صبح روز 19 اکتبر رخ داد. جسد دیپلمات روس توسط سازمان های اجرای قانون در المان پیدا شد. گمان می رود که این جسد متعلق به منشی دوم 35 ساله سفارت روسیه در المان باشد که از طبقه بالای ساختمان سقوط کرده باشد. منابع امنیتی اشاره کردند که شرایط حادثه و علت مرگ گواه این امر است.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала