صحبت‌های جنجالی مجری اسبق رسانه ملی ایران از جزئیات بازداشتش +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim news agency / صحبت‌های جنجالی مجری اسبق رسانه ملی ایران از جزئیات بازداشتش +ویدئو
صحبت‌های جنجالی مجری اسبق رسانه ملی ایران از جزئیات بازداشتش +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.11.2021
اشتراک
مصاحبه جنجالی محمود شهریاری در رسانه اینترنتی تی وی پلاس با واکنش کاربران همراه شد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی اظهارات جنجالی محمود شهریاری مجری اسبق رسانه ملی ایران در خصوص جزئیات باز داشت خود در مصاحبه‌ای با رسانه اینترنتی تی وی پلاس انتشار یافته، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

محمود شهریاری در پاسخ به سوال مجری برنامه تی وی پلاس که پرسیده وقتی پشت فرمان با آهنگ تتلو خواننده رپ ایرانی اشک می‌ریزد بیشتر به کدام روزهای تلخ خود فکر می‌کند گفت: «به روزهای تلخی که سر هیچ و پوچ میان شما را دادگاهی می‌کنند. قاضی می‌نشیند و خود قاضی می‌داند چیزهایی که می‌گوید بی اساس و فقط یک اتهام بی مورد است اما آن اتهام را می‌نویسد.»
وی درباره جرمی که از نظر خود مرتکب نشده افزود: «من چطور تشویش اذهان عمومی کردم؟ من گفتم کرونا وارد کشور شده، پروتکل‌ها را رعایت کنید و برای مردم قرنطینه بذارید، ماسک بزنید و مواظب باشید مردم کرونا نگیرند، و از طرفی وزیر پیشین بهداشت ایران رسما اعلام کرده بود، قرنطینه برای زمان بربریت بوده و مردم لازم نیست ماسک بزنند به همین دلیل نمکی از من به جرم تشویش اذهان عمومی شکایت کرد.» شهریاری در ادامه اظهاراتش بیان کرده، قاضی با وجود دانایی بر بی‌گناهی‌اش، وثیقه‌اش را تا ۵۰۰ میلیون تومان بالا برده و او را روانه زندان ساخت.

محمود شهریاری درباره دوران بازداشت خود در اوین گفته است، لحظه ورود به بخش عمومی زندان با استقبال زندانیان که قشر زیادی از آن‌ها مردم بودند همراه بوده و به دلیل این‌که اطلاع داشتند اولین بار است این اتفاق برایش افتاده، هوای وی را داشته و برایش غذا گرم کرده بودند.
مجری اسبق رسانه ملی ایران در ادامه افزود: هدف از دستگیری من ترساندن سایر هنرمندانی بود که شاید می‌خواستند ّبرای اطلاع رسانی مردم فعالیت کنند.

تعدادی از کاربران از روی دادن این اتفاق برای مجری خوش صدا و مهربان ابراز تاسف کرده و برای التیام زخم‌هایش دعا می‌کنند و عده‌ای دیگر با انتقاد از صحبت‌های وزیر اسبق بهداشت وی را به جنایت علیه مردم متهم می‌کنند و برخی نیز شکایت کردن از مجری اسبق تلویزیون ایران توسط وزیر بهداشت را به دلیل کم کاری‌های خود او عنوان کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала